Πρώτη στις premium η Mercedes για 4η συνεχή χρονιά
8.841 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2020)
Η Mercedes-Benz υπερασπίστηκε με επιτυχία το στέμμα της ως η πρώτη σε παγκόσμιες πωλήσεις premium μάρκα, επικρατώντας απέναντι στις BMW και Audi για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Το τελικό αποτέλεσμα στη μάχη ανάμεσα στις premium μπράντες προέκυψε σήμερα, μετά την ανακοίνωση των στοιχείων από την πλευρά της BMW. Το βαυαρικό στρατόπεδο ανέφερε ότι οι πωλήσεις των μοντέλων τους αυξήθηκαν κατά 2% το 2019 σημειώνοντας νέο ρεκόρ με 2,17 εκατομμύρια ταξινομήσεις.
Από την άλλη, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1,3% φτάνοντας τα 2,34 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ενώ η Audi είχε δώσει στη δημοσιότητα τα στοιχεία της αναφέροντας πως οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,8% με την παγκόσμια αγορά να απορροφά περί τα 1,85 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Βάσει των στοιχείων που έδωσαν στη δημοσιότητα οι εταιρείες, λοιπόν, το «αστέρι» διατηρεί τα πρωτεία στις παγκόσμιες πωλήσεις ανάμεσα στις premium εταιρείες, για τέταρτη συνεχή χρονιά! Σημειώστε επίσης πως, αυτή ήταν η ένατη σερί χρονιά που η Mercedes-Benz επιτυγχάνει θετικό πρόσημο στις παγκόσμιες πωλήσεις.
Πρωταγωνιστικό ρόλο για την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος έπαιξαν λίγο πολύ όλα τα μοντέλα της γκάμας με τις κόμπακτ προτάσεις (A-Class, CLA, B-Class, GLA, GLB κ.λπ.) να απαριθμούν 667.000 πωλήσεις. Βασικός πυλώνας για μία ακόμη χρονιά ήταν και η C-Class σε όλες της τις εκφάνσεις με 392.900 πωλήσεις, όπως επίσης και η E-Class με 351.000 αυτοκίνητα ενώ η ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας, η S-Class, χρίστηκε ως το παγκόσμιο best seller στα πολυτελή σεντάν, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση των Γερμανών.
Επιπρόσθετα, σημαντικός παράγοντα αποτέλεσε και η επικράτηση της Mercdes-Benz σε αρκετές αγορές «κλειδιά» όπως η Γερμανία, η Μ. Βρετανία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Νότια Αφρική, η Νότια Κορέα κ.ά.
Mercedes: Εξαιρετική σχεδίαση στα περισσότερα μοντέλα με ορισμένες εξαιρέσεις (πχ GLA δεν βλέπεται,G Wagon επίσης συν το ότι σε ορισμένα μοντέλα που πληρώνεις 20 χιλιάρικα πάνω δεν αντιλαμβάνεσαι χτυπητή διαφορά γιατί είναι πανομοιότυπα πχ C Class sedan - E Class sedan), αλλά γενικά πολύ πολύ όμορφα οχήματα,πρεστίζ και εσωτερικο όμορφο, πραγματικά όμορφο το τελευταίο τελευταίο το οποίο το είδα από κοντά σε αντίθεση με τα εσωτερικά παλαιότερων γενεών.Απο την άλλη πανάκριβα σέρβις, πανάκριβα ανταλλακτικά,φτωχότερες βασικές εκδόσεις όπου αν θες να ισοφαρίσεις τον εξοπλισμό των ανταγωνιστών μη Γερμανών θα πληρώσεις κι άλλα,άρα ανεβαίνει η τιμή, μέτρια ως χαμηλή αξιοπιστία με βάση όλες τις έρευνες κάθε χρόνο, γνωστές και μη,τόσο από έμμεσες εμπειρίες γνωστών όσο και από μηχανικούς σε συνεργεία, πίσω κίνηση που δεν εμπνέει σε γλιστερο έδαφος ούτε χιόνια, τετρακίνηση καμμία σχέση με subaru πχ, οδηγική απόλαυση μέτρια, άνεση στο ταξίδι βέβαια μόνο όμως αν πληρώσεις για αερανάρτηση που δεν στον βασικό εξοπλισμό και αν πάθει κάτι ένα 3χιλιαρο,άρα πας με την βασική που είναι πολύ σφιχτή και καθόλου καλή για ταξίδι, οδηγική απόλαυση μέτρια λοιπόν έχοντας οδηγήσει αρκετά Μερσέντες,αυτόματο κιβώτιο όχι κάτι το ιδιαίτερο και αφού λοιπόν κανεις το κομμάτι σου καμια δεκαετία και με τα σέρβις του και καμία ψιλό ως χοντροβλάβη,θα το εχεις πληρώσει αρκετά,θα φτάσει η αναπόφευκτη στιγμή που θα το δώσεις και θα διαπιστώσεις ότι ΟΥΤΕ σε αυτό το κομμάτι πιάνει και θα έχεις χάσει πάρα πάρα πολλά λεφτά και στο τέλος θα κάνεις την αναθεώρηση.Αρα κλείνοντας:για τα χρήματα που το πληρώνεις,δεν αξίζει αυτή η εταιρεία.Γνωμη μου πάντα φιλικά!
Να συμπληρώσω επίσης πως για τα υπερτροφοδοτούμενα μοντέλα της πρέπει να βάζεις μόνο σούπερ αμόλυβδη αν θες την αναφερόμενη ισχύ ίππων,άρα φουλάρισμα με 100αρα,η αλλαγή μπαταρίας γίνεται στην Μερσέντες ώστε να σου την κάνει συμβατή με το κλειδί και το immobilizer γιατί και να την βάλεις μόνος σου,δεν θα δουλεύει γιατί δεν θα είναι ενεργοποιημένη από την εταιρεία,και εκεί πολύ παραπάνω για μια μπαταρία λοιπόν,τα καινούργια Mercedes όπως και οι υπόλοιποι "Γερμανοί" φοράν run flat λάστιχα,όπου πέρα από την αυτονομία ορισμένων χιλιομέτρων σε περίπτωση σκασίματος είναι υπερβολικά σκληρα στην οδηγική αίσθηση του αυτοκινήτου και επίσης κοστίζουν το λιγότερο 300 το ένα ενώ για μια κανονική τετράδα βρίσκεις με 500.Και τέλος Κιτ αλλαγής ελαστικών είναι ξεχωριστα και πρέπει να τα αγοράσεις μόνο από την Μερσέντες γιατί έχουν ξεχωριστά μπουλόνια και ανοίγουν μόνο μαυτα.Αυτά προς το ολοκλήρωση των παραπάνω!
Mercedes: Εξαιρετική σχεδίαση στα περισσότερα μοντέλα με ορισμένες εξαιρέσεις (πχ GLA δεν βλέπεται,G Wagon επίσης συν το ότι σε ορισμένα μοντέλα που πληρώνεις 20 χιλιάρικα πάνω δεν αντιλαμβάνεσαι χτυπητή διαφορά γιατί είναι πανομοιότυπα πχ C Class sedan - E Class sedan), αλλά γενικά πολύ πολύ όμορφα οχήματα,πρεστίζ και εσωτερικο όμορφο, πραγματικά όμορφο το τελευταίο τελευταίο το οποίο το είδα από κοντά σε αντίθεση με τα εσωτερικά παλαιότερων γενεών.Απο την άλλη πανάκριβα σέρβις, πανάκριβα ανταλλακτικά,φτωχότερες βασικές εκδόσεις όπου αν θες να ισοφαρίσεις τον εξοπλισμό των ανταγωνιστών μη Γερμανών θα πληρώσεις κι άλλα,άρα ανεβαίνει η τιμή, μέτρια ως χαμηλή αξιοπιστία με βάση όλες τις έρευνες κάθε χρόνο, γνωστές και μη,τόσο από έμμεσες εμπειρίες γνωστών όσο και από μηχανικούς σε συνεργεία, πίσω κίνηση που δεν εμπνέει σε γλιστερο έδαφος ούτε χιόνια, τετρακίνηση καμμία σχέση με subaru πχ, οδηγική απόλαυση μέτρια, άνεση στο ταξίδι βέβαια μόνο όμως αν πληρώσεις για αερανάρτηση που δεν στον βασικό εξοπλισμό και αν πάθει κάτι ένα 3χιλιαρο,άρα πας με την βασική που είναι πολύ σφιχτή και καθόλου καλή για ταξίδι, οδηγική απόλαυση μέτρια λοιπόν έχοντας οδηγήσει αρκετά Μερσέντες,αυτόματο κιβώτιο όχι κάτι το ιδιαίτερο και αφού λοιπόν κανεις το κομμάτι σου καμια δεκαετία και με τα σέρβις του και καμία ψιλό ως χοντροβλάβη,θα το εχεις πληρώσει αρκετά,θα φτάσει η αναπόφευκτη στιγμή που θα το δώσεις και θα διαπιστώσεις ότι ΟΥΤΕ σε αυτό το κομμάτι πιάνει και θα έχεις χάσει πάρα πάρα πολλά λεφτά και στο τέλος θα κάνεις την αναθεώρηση.Αρα κλείνοντας:για τα χρήματα που το πληρώνεις,δεν αξίζει αυτή η εταιρεία.Γνωμη μου πάντα φιλικά!
Να συμπληρώσω επίσης πως για τα υπερτροφοδοτούμενα μοντέλα της πρέπει να βάζεις μόνο σούπερ αμόλυβδη αν θες την αναφερόμενη ισχύ ίππων,άρα φουλάρισμα με 100αρα,η αλλαγή μπαταρίας γίνεται στην Μερσέντες ώστε να σου την κάνει συμβατή με το κλειδί και το immobilizer γιατί και να την βάλεις μόνος σου,δεν θα δουλεύει γιατί δεν θα είναι ενεργοποιημένη από την εταιρεία,και εκεί πολύ παραπάνω για μια μπαταρία λοιπόν,τα καινούργια Mercedes όπως και οι υπόλοιποι "Γερμανοί" φοράν run flat λάστιχα,όπου πέρα από την αυτονομία ορισμένων χιλιομέτρων σε περίπτωση σκασίματος είναι υπερβολικά σκληρα στην οδηγική αίσθηση του αυτοκινήτου και επίσης κοστίζουν το λιγότερο 300 το ένα ενώ για μια κανονική τετράδα βρίσκεις με 500.Και τέλος Κιτ αλλαγής ελαστικών είναι ξεχωριστα και πρέπει να τα αγοράσεις μόνο από την Μερσέντες γιατί έχουν ξεχωριστά μπουλόνια και ανοίγουν μόνο μαυτα.Αυτά προς το ολοκλήρωση των παραπάνω!