Με τον ανταγωνισμό να είναι ιδιαίτερα υψηλός, κάποιες ιδέες που εφαρμόζονται ήδη και στην πράξη, μπορούν να ενισχύσουν το «πακέτο» των υπηρεσιών που προσφέρετε, αλλά και τα έσοδά σας.
Οι ανάγκες φανοποιίας στα αυτοκίνητα, είναι ιδιαίτερα συχνές, καθώς ειδικά στις πόλεις, οι «απειλές» είναι πάρα πολλές. Μικρογρατζουνιές και βαθουλώματα, λεκέδες από έντομα, κουτσουλιές, ρετσίνα και πίσσες, αλλά και φθορές στο αμάξωμα και το χρώμα του, από τον «καυτό» ήλιο του καλοκαιριού, αποτελούν καθημερινό φαινόμενο και «πλήττουν» με το πέρασμα του χρόνου, το σύνολο των αυτοκινήτων.
Οι επισκέψεις στα φανοβαφεία όμως, δεν είναι αντίστοιχες και λόγω των νέων οικονομικών δεδομένων για την πλειοψηφία των οδηγών στην Ελλάδα, αλλά και εξαιτίας της αδυναμίας -σε πολλές περιπτώσεις- των επαγγελματιών να αναδείξουν ή και να μεγιστοποιήσουν την αξία της δουλειάς τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η συμβολή που μπορούν να έχουν τα φανοβαφεία, στη μεταπώληση ενός αυτοκινήτου.
Προετοιμασία πώλησης
Το φανοβαφείο μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην μεταπώληση ενός αυτοκινήτου, όπως αποδεικνύεται και από τα στατιστικά στοιχεία που καταγράφουν ότι για κάθε ευρώ που θα ξοδέψει ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου, σε μικροεπισκευές για το αυτοκίνητό του, θα έχει κέρδος 3 ευρώ περισσότερα, στην τελική τιμή πώλησής του. Πέραν της διατήρησης του αυτοκινήτου, δηλαδή, σε καλύτερη κατάσταση και με εμφάνιση καινούργιου, αυξάνονται σημαντικά και οι πιθανότητες για περισσότερα έσοδα στο μέλλον.
Μία καλή ιδέα λοιπόν και για τα φανοβαφεία, είναι να επικεντρωθούν σε αυτόν τον τομέα, δημιουργώντας και επικοινωνώντας τη δυνατότητα μιας προετοιμασίας του αυτοκινήτου για μεταπώληση. Μία σειρά από παρεμβάσεις, ελάχιστα δαπανηρές για τα φανοβαφεία, είναι ικανές να αλλάξουν πλήρως, κάθε αυτοκίνητο.
- Καθαρισμός. Είτε με ένα δικό σας, επαγγελματικό πλύσιμο και καθαρισμό του αυτοκινήτου, είτε σε συνεργασία με πλυντήριο, η καθαρότητα του αυτοκινήτου, μέσα και έξω, αποτελεί βασική αισθητική παρέμβαση.
- Γυάλισμα. Κανένας δεν μπορεί να περιποιηθεί καλύτερα το χρώμα του αυτοκινήτου από έναν επαγγελματία βαφέα αυτοκινήτων. Κάντε σαφές σε όποιον θέλει να πουλήσει το όχημά του, ότι η γενική εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας για την πώλησή του.
- Ξεθάμπωμα. Τα θαμπωμένα και κιτρινισμένα φανάρια σε ένα αυτοκίνητο, υποδηλώνουν πολλές φορές και την κακή λειτουργία του, αποτρέποντας υποψήφιους αγοραστές ακόμη κι αν στην πράξη, πρόκειται για ένα απλό πρόβλημα που μπορεί να διορθώσει απόλυτα, ένα εξειδικευμένο φανοβαφείο.
- Χρήση PDR. Η επισκευή βαθουλωμάτων χωρίς να χρειαστεί εκ νέου βαφή του αυτοκινήτου, μία μέθοδος γνωστή με την ονομασία PDR, έχει –όπως θα δούμε και παρακάτω- πολλαπλά οφέλη και για το φανοβαφείο και για τους καταναλωτές, οπότε η απόκτηση των ειδικών εργαλείων που απαιτούνται, είναι μία δαπάνη που σίγουρα θα αποδώσει μελλοντικά και για τις δύο πλευρές.
- Τεχνικός έλεγχος. Η δυνατότητα ενός φανοβαφείου να συνδυάσει τις δικές του υπηρεσίες, με αυτές ενός τεχνικού μηχανικού, μέσω κάποιας σχετικής συνεργασίας, μπορεί να ενισχύσει σημαντικά το προσφερόμενο «πακέτο» για τους οδηγούς, ενώ με μια αμφίδρομη σχέση (π.χ. στη διαφήμιση) μπορεί να αποδειχθεί και οικονομική.