Η μεγάλη έρευνα του Autocheck αποκαλύπτει λόγους και αιτίες που ένας κάτοχος μένει ικανοποιημένος και πιστός σε μια μάρκα ή «ξενερώνει» και τον χάνει, πολλές φορές, για πάντα. Πορίσματα που προκύπτουν απευθείας από την "πηγή", τους κατόχους κάθε μάρκας.
Η μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη αποκαλύπτει με πάνω από 5.000 μαρτυρίες κατόχων το επίπεδο εξυπηρέτησης που έχει κάθε μάρκα καθώς και "προβλήματα ή ανέμελα χιλιόμετρα" που έχουν αντιμετωπίσει (oι κάτοχοι) με τα μοντέλα που έχουν αγοράσει.
Σήμερα ας δούμε τι «λένε» για την μάρκα και τα μοντέλα της
οι κάτοχοι Alfa Romeoμε 1 κλίκ εδώ.
Είναι το απόλυτο crash test για την αξιολόγηση των After Sales υπηρεσιών που προσφέρει η κάθε μάρκα στους κατόχους των αυτοκινήτων της στην ελληνική αγορά. Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές – χρόνοι αντίδρασης αντιπροσωπειών.
Οι μάρκες "ακούνε"
Η σημασία του Autocheck είναι διπλή: Σας δίνουμε βήμα να μιλήσετε, έτσι ώστε με κάθε αναφορά σας οι υπόλοιποι υποψήφιοι αγοραστές ξέρουν τι θα περιμένουν, ενώ παράλληλα και οι μάρκες να παίρνουν το feedback, ώστε να βελτιώνονται.
Έχουμε δει στο παρελθόν μάρκες με χαμηλή βαθμολογία στην έρευνα, να λαμβάνουν τις αναφορές σας σοβαρά, να αναδιοργανώνονται και να γυρίζουν το κλίμα υπέρ τους, δημιουργώντας ικανοποιημένους κατόχους. Γιατί η σωστή μάρκα, πάνω απ όλα ξέρει να αφουγκράζεται και να καλύπτει τις ανάγκες των κατόχων της. Ούτε επαναπαύεται στις δάφνες της ούτε αγνοεί τα κακώς κείμενα.