Στην προσπάθειά τους οι εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές να διατηρούν ευχαριστημένους και πιστούς πελάτες, διατηρούν το «know how» (μέσω διαρκούς εκπαίδευσης) σε υψηλό επίπεδο. Αρκετοί από αυτούς έχουν στη γκάμα των υπηρεσιών τους, μερικές από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς (σχεδιασμένες από την κεντρική εταιρεία την οποία εκπροσωπούν). Πολλοί προσφέρουν & ειδικά πακέτα service (με ΔΩΡΕΑΝ ελέγχους και special offers).
Στη σημερινή εποχή όπου ο οικογενειακός προϋπολογισμός είναι πιο μικρός, το after sales είναι ένας πολύ σημαντικός τομέας αφού και τα κόστη του service θέλεις να περιορίσεις, και η διάρκεια που κρατάς το αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερη.
Μπορεί πριν 5 χρόνια το service να ανήκε στα «τυπικά» έξοδα του αυτοκίνητου και να μην «πολυένοιαζε» τον ιδιοκτήτη όταν ερχόταν η ώρα του, ωστόσο σήμερα που τα εισοδήματα έχουν συρρικνωθεί, όλοι προσπαθούν να βρουν τρόπους να μειώσουν τα έξοδα. Π.χ. κάνουν λιγότερα χιλιόμετρα, ρωτάνε τις τιμές πριν από κάθε service, το καθυστερούν κτλ.
Φυσικά, κάτι αντίστοιχο ισχύει και από την μεριά των επισκευαστών, οι οποίοι βλέπουν λιγότερες διελεύσεις από τα συνεργεία τους και από την μεριά τους προσπαθούν να βρουν τρόπο να κερδίσουν τον πελάτη και την εμπιστοσύνη. Για να το καταφέρουν αυτό μειώνουν το κέρδος προσφέροντας μεγαλύτερες εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και εργασία, βρίσκονται κοντά στον πελάτη παρέχοντας extra παροχές (π.χ. δωρεάν οδική βοήθεια), ενώ οι περισσότεροι, αν όχι όλοι προσφέρουν δωρεάν τεχνικούς ελέγχους προκειμένου να δελεάσουν τον πελάτη, ενώ έχουν τιμολογιακή διαφάνεια ώστε ο κάθε οδηγός να γνωρίζει από πριν τι θα πληρώσει.
Σε μια εποχή, λοιπόν, που όλοι προσπαθούμε να περιορίσουμε τα έξοδα και κρατάμε περισσότερο το αυτοκίνητό μας (πάνω από 8 χρόνια), τουλάχιστον ας είμαστε σίγουροι για την οδική μας ασφάλεια και ας απολαύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το αυτοκίνητό μας. Δείτε πιο κάτω τις υπηρεσίες των δικτύων που ξεχωρίσαμε αυτόν τον μήνα.
Τι προσφέρουν οι εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές
Οι παροχές after sales των εξουσιοδοτημένων επισκευαστών χωρίζονται σε πολλές κατηγορίες. Ωστόσο, οι πιο συνηθισμένες από αυτές είναι οι εξής:
- Δωρεάν service για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (υπό προϋποθέσεις)
- Εκπτώσεις στα προγραμματισμένα service
- Μειωμένες τιμές σε αναλώσιμα υλικά
- Δυνατότητα επέκτασης εγγυήσεων
- Δωρεάν τεχνικός έλεγχος
- Δωρεάν οδική βοήθεια
- Δυνατότητα επιστροφής χρημάτων από κόστος συντήρησης
Φυσικά, συχνά θα βρείτε και «πακέτα» προσφορών με παραλλαγές όλων των παραπάνω, ανάλογα με τις προδιαγραφές κάθε εταιρείας, τις ανάγκες των πελατών της αλλά και με τα δεδομένα του «στόλου» αυτοκινήτων που καλείται η εταιρεία να εξυπηρετήσει. Παρακάτω αναφερόμαστε πιο αναλυτικά.