Στόχος, η 100% ικανοποίηση
Πως ερωτεύεσαι μία μάρκα και πως θα μείνεις πιστός οπαδός της; Οι ίδιες οι εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων ξέρουν τον τρόπο. Δες πως!
Οι εταιρείες αυτές ΔΕΝ αρκούνται σε "κινήσεις εντυπωσιασμού" ή "απλές υπενθυμιστικές επικοινωνιακές φωτοβολίδες» (του τύπου 1 φορά τον χρόνο "me too" ενέργειες όπως ο «Χειμερινός δωρεάν έλεγχος»). Αντίθετα, κάθε μήνα, προσθέτουν αξία στην σχέση του κατόχου της μάρκας ο οποίος απευθύνεται στο ενημερωμένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς κάτω από καθεστώς ποιοτικού ελέγχου παροχής υπηρεσιών- εξουσιοδοτημένο δίκτυο της !
Αλλά ας δούμε πως "οδηγούν" οι επιτυχημένες μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν κάτοχο τους σε εμπειρία καλύτερης εξυπηρέτησης και τελικά στην ποθητή πιστότητα.
Πως δηλαδή τον μετατρέπουν σε «πελάτη-οπαδό-διαφημιστή» της μάρκας !
Εκπαίδευση και εμπειρία
Αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυτοκινήτου σου γίνεται από ομάδα καταρτισμένων επαγγελματιών, που διαθέτουν την κατάλληλη τεχνογνωσία και εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω στη συγκεκριμένη μάρκα και μοντέλο. Παράλληλα δέχονται διαρκή εκπαίδευση, ώστε να γνωρίζουν όλες τις μηχανολογικέ εξελίξεις και τις προηγμένες τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για το αυτοκίνητό σου.
Πλέον επίσης το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται στο επίσημο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαιδευμένο και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδήποτε βλάβη. Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να μπορεί να δώσει αξιόπιστες συμβουλές για οποιαδήποτε απορία, που αφορά το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό, λειτουργώντας ως Σύμβουλος – Μηχανικός.
Θα το κρατήσεις και 100% αυθεντικό
Στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τοποθετούνται μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι όλα τα ανταλλακτικά φέρουν πάντα την υπογραφή της κατασκευάστριας εταιρίας. Συνεπώς, είναι τα προτεινόμενα ανταλλακτικά των εταιρειών για να διασφαλιστεί η εύρυθμη και σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου σου, ενώ παράλληλα καλύπτονται και από εργοστασιακή εγγύηση.
Η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται
Οι νέες υπηρεσίες, τεχνολογίες & καινοτομίες (που το 2020 θα δούμε –από κάποιες μάρκες- να απογειώνονται, προς όφελος των κατόχων τους) μπορούν να κάνουν τη «ζωή του κατόχου» πιο εύκολη, αλλά και να του γλιτώσουν χρήματα. Πρόκειται φυσικά για τις υπηρεσίες οι οποίες συμβαδίζουν με την ψηφιακή εποχή, όπως τις καινούριες on call υπηρεσίες, απομακρυσμένη διάγνωση ή αναβάθμιση λογισμικού, διαδικτυακές πλατφόρμες ακόμα και τα mobile apps τα οποία το 2020 αναμένεται να αναπτυχθούν περαιτέρω (από "κλείνω συγκεκριμένη ώρα ραντεβού για το service μου", μέχρι "επικοινωνώ – διαχειρίζομαι αυτοκίνητο και data" όπως, από όπου και όποτε επιθυμώ ακόμη και "μέχρι βρίσκω ανταλλακτικό για το 15-ετίας μοντέλο μου")!