Πώς υπολογίζεται η Ικανοποίηση - Ανανέωση συμβολαίων και «πιστότητα»
11743 Επισκέψεις στο άρθρο
Πώς υπολογίζεται η Ικανοποίηση
Έτσι, λοιπόν, το πόσο ικανοποιημένος είναι ένας ασφαλισμένος είναι δύσκολο να προσδιοριστεί επακριβώς για το σύνολο της αγοράς, καθώς δεν υπάρχουν καθολικά και αντικειμενικά κριτήρια.
Οι εταιρείες, ωστόσο, συνήθως ενημερώνονται για την ικανοποίηση των ασφαλισμένων μέσω ερωτημάτων ή ερωτηματολογίων που τους ζητούν να συμπληρώσουν. Μέθοδος, πάντως, που μόνο ενδεικτικά αποτελέσματα μπορεί να εξάγει.
«Στην Υδρόγειο διεξάγουμε κατά περιόδους έρευνα με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε αντιπροσωπευτικό δείγμα πελατών μας», αναφέρει ο κ. Λαπιδάκης, προσθέτοντας: «Τα ποσοστά ικανοποίησης είναι υψηλά και σε ποσοστό από 80% - 90% οι πελάτες μας παρουσιάζονται ικανοποιημένοι έως πολύ ικανοποιημένοι, τόσο από τις καλύψεις των προγραμμάτων μας όσο και από τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση».
Στη Μινέττα «το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών μας, διαχρονικά, αγγίζει το 95%», επισημαίνει ο κ. Μόσχοβος, υπογραμμίζοντας ότι «η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση, αποτελεί βασική μας προτεραιότητα».
«Η ικανοποίηση του πελάτη είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής της Allianz και γιΆ αυτό την παρακολουθούμε σε τακτική βάση μέσα από την έρευνα NPS (Δείκτης Καθαρών Υποστηρικτών)», επισημαίνει από την πλευρά της η κα Πανάγου.
Ανανέωση συμβολαίων και «πιστότητα»
Ένας ακόμη δείκτης που μπορεί να προσεγγίσει το ποσοστό ικανοποίησης είναι η πιστότητα των ασφαλισμένων στις εταιρείες. Η ανανέωση των συμβολαίων καταδεικνύει συνήθως ικανοποίηση και εμπιστοσύνη προς την εταιρεία.
«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, καθώς για 3η συνεχόμενη χρονιά κατέχουμε τον υψηλότερο δείκτη NPS στις Γενικές Ασφαλίσεις στην Ελλάδα και είμαστε ηγέτες στην Πιστότητα Πελατών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο Όμιλος Allianz», υπογραμμίζει η κα Πανάγου, εξηγώντας ότι «αυτό, το έχουμε επιτύχει στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη μέσα από μια σειρά δράσεων οι οποίες επικεντρώνονται στην ενίσχυση της ποιότητας, της ταχύτητας και της αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών».
«Πιστούς» πελάτες έχει και η Μινέττα, καθώς σύμφωνα με τον κ. Μόσχοβο, «το ποσοστό διατηρησιμότητας για τον Κλάδο αυτοκινήτου φέτος προσεγγίζει το 90%».
Σημαντικό είναι επίσης το ποσοστό «πιστότητας» και για τη Δύναμιςτονίζει ο κ. Ευσταθόπουλος,ενώ σύμφωνα μετον κ. Λαπιδάκη,