Το Falken Ziex ZE310 στη διαδικασία του στεγνού τεστ αποφυγής κινδύνου τα πήγε εξαιρετικά, παρουσιάζοντας την καλύτερη γενικά εικόνα τόσο σε συμπεριφορά όσο και επίδοση. Αρχικά το μαλακό αυτό ελαστικό προσέφερε εξαιρετική αίσθηση στο τιμόνι και απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου στη διαδικασία, ενώ δεν έχασε την πρόσφυσή του πουθενά. Πιο συγκεκριμένα στα 68 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα εύκολη η διαδικασία, δίδοντάς μας το πράσινο φως να ανέβουμε στα 72 χλμ./ώρα. Και εκεί κανένα πρόβλημα με τη γενικότερη συμπεριφορά του να παραμένει εξαιρετική. Στην προσπάθειά μας με 75 χλμ./ώρα, ξεπεράσαμε το όριο του συγκεκριμένου ελαστικού χτυπώντας τις κορίνες στην είσοδο της πρώτης αλλαγής πορείας. «Πέφτoντας» στα 74 χλμ./ώρα, τα Falken Ziex ZE310 πέρασαν επιτυχώς την διαδικασία χωρίς να αλλοιώνεται κανένα από τα βασικά χαρακτηριστικά τους που αναλύσαμε πιο πάνω.
Elk Test Βρεγμένο
Αντίστοιχα πολύ καλή ήταν η επίδοση του Falken Ziex ZE310 και στο βρεγμένο οδόστρωμα του elk test. Η συμπεριφορά του ήταν αναλογικά η ίδια (σ.σ. στα χιλιόμετρα που πέρασε το τεστ επιτυχώς) παραμένοντας πολύ καλό σε απόκριση και αμεσότητα αλλά και με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Ξεκινήσαμε τη διαδικασία από τα 68 χλμ./ώρα όπου και πέρασε χωρίς πρόβλημα. Στα 70 χλμ./ώρα είχε μια μικρή υστέρηση στο τιμόνι λόγω του ολισθηρού του οδοστρώματος όμως και πάλι δεν είχε πρόβλημα να τελειώσει τη διαδικασία απροβλημάτιστα. Στα 73 χλμ./ώρα η ολισθηρότητα οδήγησε σε άνοιγμα της τροχιάς του στη 2η αλλαγή κατεύθυνσης και κρίθηκε οριακή και δύσκολη η προσπάθεια, με τα 72 χλμ./ώρα να είναι η ταχύτητα που πέρασε επιτυχώς το τεστ χωρίς να μεταβληθεί ο χαρακτήρας του.
Michelin Primacy 4
Elk Test Στεγνό
Τα Michelin Primacy 4 είχαν καλή συμπεριφορά στο στεγνό τεστ αποφυγής εμποδίου περνώντας άνετα την δοκιμασία από τις «χαμηλές» ταχύτητες των 65 και 68 χλμ./ώρα. Στα 70 χλμ./ώρα και πάλι παρουσίασαν καλή πρόσφυση και άμεσο έλεγχο κατευθυντικότητας στις κινήσεις του τιμονιού, δείχνοντας ότι μπορούν να διαχειριστούν ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα. Στα 74 χλμ./ώρα η προσπάθεια κρίθηκε αποτυχημένη, με το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου να «χάνει» σε αμεσότητα, με αποτέλεσμα να ανοίξει σημαντικά η τροχιά του και να ακουμπάει τις εξωτερικές κορίνες στο δεύτερο διάδρομο. Τα 73 χλμ./ώρα ήταν η ταχύτητα που τελικά απέδωσαν τα Michelin, περνώντας επιτυχώς και με ευκολία το τεστ.
Elk Test Βρεγμένο
Στο ίδιο τεστ με βρεγμένο οδόστρωμα, τα Primacy 4 της Michelin είχαν ελαφρώς πιο προοδευτική συμπεριφορά. Χαρακτηριστικό είναι πως σε αυτή την περίπτωση «βρήκαμε» το πετυχημένο τους «πέρασμα» στα 71 χλμ./ώρα, ενώ στα 72 χλμ./ώρα δεν είχαμε μια οριακή αλλά μια αποτυχημένη προσπάθεια. Περνώντας εύκολα από τα 65 και 68 χλμ./ώρα, τελικά η ταχύτητα προσπέλασης του αυτοκινήτου δοκιμής με αυτά τα ελαστικά ανήλθε στα 71 χλμ./ώρα που επαναλάβαμε 2 φορές. Σε αυτές τις προσπάθειες, το τιμόνι είχε καλή πληροφόρηση και το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε άμεσα στις αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ η πρόσφυση ήταν επαρκής σε όλο το διάδρομο. Στα 72 χλμ./ώρα και πάλι σε επαναλαμβανόμενη προσπάθεια, το αυτοκίνητο ακουμπούσε την τελευταία κορίνα στον δεύτερο διάδρομο λόγω της ανοιχτής τροχιάς του εκεί..