Το Mazda2 με Toyo `πατάει` καλά & εξοικονομεί αρκετά !
11194 Επισκέψεις στο άρθρο
Το ανανεωμένο Mazda 2 μπήκε στη λίστα των mild hybrid μοντέλων με λάβαρο την ποιοτική του κατασκευή, την οδική συμπεριφορά και την εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Στην τελευταία συμβάλει σημαντικά και το υψηλή απόδοσης ελαστικό Toyo Proxes R55.
Η αλήθεια είναι πως εκ πρώτης όψεως μόνο ένα έμπειρο μάτι θα καταλάβαινε τις αλλαγές στο ιαπωνικό μικρό, καθώς τα βασικά στοιχεία της σχεδιαστικής γλώσσας Kodo παραμένουν αναλλοίωτα. Φυσικά το σπουδαιότερο χαρακτηριστικό του ανανεωμένου Mazda 2 είναι πως ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας του, αποκλειστικά με 90 ίππους συνδυάζεται με ένα ήπιο ηλεκτρικό κύκλωμα 24V. Το mild-hybrid σύστημα τεχνολογίας i-Loop, αποτελείται από μια με γεννήτρια/μίζα και μια μπαταρία με χωρητικότητα 0,012 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί με ηλεκτρική ενέργεια σε 10 δλ. και στον ίδιο χρόνο μπορεί να την αποδώσει πλήρως. Έτσι το i-Eloop αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται όταν χρησιμοποιείται το σύστημα πέδησης και στη συνέχεια, τη χρησιμοποιεί για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μερών του αυτοκινήτου. Με τον παραπάνω τρόπο στην ουσία μειώνεται το φορτίο του κινητήρα εξοικονομώντας καύσιμα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα σούπερ κατανάλωση για το ιαπωνικό μικρό, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μόλις 5,5 λτ./100 χλμ., νούμερο από τα κορυφαία της κατηγορίας. Η χαμηλή αντίσταση κύλισης των ελαστικών συμβάλει και αυτή στην επίτευξη της σημαντικής οικονομίας καυσίμου που προσφέρει το Mazda 2. Το μοτέρ δε διακρίνεται για τις επιδόσεις, αλλά θα καλύψει τις ανάγκες της καθημερινότητας και ικανοποιεί με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα σε ήχο και λειτουργία. Τέλος πολύ θετική εντύπωση μας άφησε το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, με τις απαλές αλλαγές του –το υβριδικό σύστημα βοηθάει και εδώ- και την υπέροχη αίσθηση του επιλογέα.
Το Mazda2 χάρη στο ήπια υβριδικό σύστημα που απέκτησε, αλλά και στη χαμηλή αντίσταση κύλισης από τα ελαστικά της Toyo, προσφέρει κορυφαία οικονομία.
Ευχάριστη συμπεριφορά χάρη στο στήσιμο & στα ελαστικά της Toyo
Οι μηχανικοί της Mazda δούλεψαν αρκετά πάνω στην ανάρτηση του 2 με σκοπό την πιο δυναμική και άνετη συμπεριφορά στο δρόμο, τοποθετώντας νέα top mounts και διαφοροποιώντας τη γεωμετρία, υποσχόμενοι καλύτερο bound-rebound και πιο εύκολο χειρισμό. Στην πράξη, η ανάρτηση απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ταυτόχρονα, στο αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό, ενώ περιορισμένος είναι και ο θόρυβος από την κύλιση των ελαστικών Toyo Proxes R55. Γενικότερα το Mazda 2 έχει πάτημα που σου δίνει μια αίσθηση μεγαλύτερου και premium μοντέλου.
Σε πιο σπορτίφ ρυθμούς το τιμόνι και το μπροστινό μέρος προσφέρουν κορυφαία πληροφόρηση, το σύστημα G-Vectoring Plus δίνει ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια στην πρόσφυση και ακόμα πιο ελεγχόμενη συμπεριφορά, με τα ελαστικά να παρέχουν συνεχώς υψηλή πρόσφυση και εξαιρετική κύλιση. Το ελαστικό Toyo Proxes R55 είναι εργοστασιακή τοποθέτηση. Το premium, θερινό, αυτό ελαστικό εξελίχθηκε μαζί με το Mazda 2 για να προσφέρει κράτημα και την καλύτερη δυνατή απόδοση του υβριδικού συστήματος.
Η σειρά ελαστικών Proxes της ιαπωνικής εταιρείας Toyo Tires καλύπτει πλήρως μια ευρεία γκάμα premium αυτοκινήτων καθώς αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για όσους οδηγούς επιθυμούν υψηλή απόδοση και ασφάλεια.
Η Toyo Tires έχει εξαιρετικό τμήμα έρευνας και τεχνολογίας (R&D) που διαρκώς αναπτύσσει νέες τεχνολογίες. Αυτές ενσωματώθηκαν στη σειρά Proxes όπου με ένα νέο μείγμα πέλματος, εξασφαλίζεται ένα υψηλό επίπεδο:
- ασφάλειας
- αντοχής
- εξοικονόμησης καυσίμουι
- άνεσης
Έτσι το Proxes R55, που είναι ελαστικό εργοστασιακής τοποθέτησης, διακρίνεται για εξαιρετικές επιδόσεις φρεναρίσματος και άνετο χειρισμό, βέλτιστη πρόσφυση και ευστάθεια, χαμηλό θόρυβο και άνετη κύλιση. Επιπλέον πλεονεκτήματα είναι η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, το πολύ καλό κράτημα σε βρεγμένο οδόστρωμα και η υψηλότερη εξοικονόμηση καυσίμου. Επίσης χαρακτηρίζεται από την χαμηλή αντίσταση κύλισης με αποτέλεσμα την μειωμένη κατανάλωση σε καύσιμα αλλά και από τον χαμηλό θόρυβο προσφέροντας άνετη και ασφαλή οδήγηση.