Πότε πρέπει τελικά να γίνει η μετάβαση; Τα τωρινά μικρά φορτηγά καλύπτουν έως 280 χιλιόμετρα, με τα μεγαλύτερα φορτηγά να πλησιάζουν τα 350 χιλιόμετρα. Η εταιρεία πρέπει επομένως να υπολογίσει τα χιλιόμετρα που γράφουν σε καθημερινή βάση τα οχήματά της και να δει εάν αρκούν αυτές οι εμβέλειες για τις καθημερινές δουλειές. Χρειάζεται επίσης να δοκιμαστούν τα οχήματα τον χειμώνα, όπου θα λειτουργούν κάτω από τις δυσκολότερες συνθήκες.
Σε περιπτώσεις μεγάλων αποστάσεων πρέπει να υπολογιστεί και η πρόκληση της μεταφοράς βαρέων φορτίων ή ρυμούλκηση. Μια μεγάλη μπαταρία σημαίνει και μεγαλύτερο βάρος. Ή μήπως όχι; Με τις επερχόμενες εξελίξεις στην τεχνολογία των μπαταριών, θα μπορούσαμε να γίνουμε μάρτυρες οχημάτων με μεγαλύτερη εμβέλεια που απαιτούν φόρτιση μόνο κάθε 2 έως 3 ημέρες αντί για καθημερινή φόρτιση. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων από τις εταιρείες. Και ας μην παραβλέπουμε και τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας.