ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι κερδίζουμε

13870 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο κ. Γ. Καπετανάκης, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου, ΙΔΕΕΑ δίνει απαντήσεις σε 
βασικά ερωτήματα για την μετατροπή: 

Ποια βενζινοκίνητα αυτοκίνητα μετατρέπονται σε οχήματα διπλού καυσίμου;

Τα αυτοκίνητα που μετατρέπονται σε διπλού καυσίμου είναι:
 • Οχήματα συμβατικής τεχνολογίας (καρμπυρατέρ)
• Οχήματα κεντρικού ψεκασμού καυσίμου (μονός ψεκασμός)
• Οχήματα σειριακού ψεκασμού (πολλαπλός ψεκασμός)
• Οχήματα εμέσου ή άμεσου ψεκασμού καυσίμου
• Οχήματα βενζινοκίνητα -πετρελαιοκίνητα
• Οχήματα υβριδικά 
• Οχήματα μικρής – μεγάλης ιπποδύναμης 
Ποιοι παράγοντες πρέπει να ληφθούν υπΆ όψιν κατά την απόφαση της μετατροπής;

Σημαντικά κριτήρια για την συγκεκριμένη επιλογή είναι:
• Το κόστος μετατροπής και ο χρόνος  απόσβεσης 
• Τα έξοδα καυσίμου
• Οι μειωμένοι φόροι (όπου και εάν υπάρχουν)
• Η φιλικότητα προς το περιβάλλον (Περισσότερο οικολογικό σύστημα συγκριτικά µε τα βενζινοκίνητα - ή πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα)
• Τα πλεονεκτήματα του ίδιου του φυσικού αερίου σαν καύσιμο οχημάτων
• Τα τοπικά οικονομικά κίνητρα από τους προμηθευτές αερίου (πχ ΔΕΠΑ) 
• Η άρση των τοπικών περιορισμών πρόσβασης σε συγκεκριμένες ζώνες κυκλοφορίας
• Το διαθέσιμο δίκτυο
ρατηρίων
Ποια σημεία απαιτούν προσοχή πριν και μετά από την εγκατάσταση;

Υπάρχουν κάποια βασικά σημεία που πρέπει να προσέξει ο ενδιαφερόμενος πριν από την εγκατάσταση: 
• Το αυτοκίνητο θα πρέπει να βρίσκεται σε καλή μηχανική κατάσταση
• Να γίνει επιλογή κατάλληλου συστήματος  μετατροπής 
• Να γίνει μελέτη του χώρου εγκατάστασης των εξαρτημάτων
• Να χρησιμοποιούνται κατάλληλα – πιστοποιημένα υλικά 
• Να εφαρμόζονται οι κανόνες τεχνικής – ασφάλειας και νομοθεσίας
• Οι εργασίες να γίνονται από εκπαιδευμένους και πιστοποιημένους τεχνίτες σε αδειοδοτημένο συνεργείο
• Να γίνεται έλεγχος διαρροών – ασφαλούς και καλής λειτουργίας του συστήματος και του οχήματος.
• Να γίνεται έλεγχος καυσαερίων.
• Να γίνεται αλλαγή στην άδεια κυκλοφορίας (άδεια διπλού καυσίμου) – τεχνικός έλεγχος σε ΚΤΕΟ
• Να ενημερώνεται η ασφαλιστική εταιρεία του  οχήματος για την τροποποίηση της άδειας  κυκλοφορίας 

Από τι εξαρτάται το συνολικό κόστος μετατροπής;

Tο συνολικό κόστος μετατροπής  του οχήματος εξαρτάται:
• Από το κόστος αγοράς του «κιτ»  μετατροπής 
• Από τον αριθμό, τον τύπο, το μέγεθος της δεξαμενής καυσίμου CNG
• Από τον τύπο του οχήματος  (μάρκα, μοντέλο, ισχύς) 
• Από την τιμή εργατοώρας του  συνεργείου και τον απαιτούμενο χρόνο εγκατάστασης 
• Από το κόστος τροποποίησης της νέας άδειας κυκλοφορίας του οχήματος (τεχνικός έλεγχος του οχήματος (ΚΤΕΟ) κλπ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Δημητρης

    πετραν τσαμπα τοσους υπολογισμους...Προφανως και δεν καταλαβαινεις την διαφορα φυσικου αεριου με το υγραεριο...Το μονο πολυ σοβαρο προβλημα που γνωριζω οσον αφορα το φυσικο αεριο ειναι η ελειψη πρατηριων,ελαχιστα υπαρχουν... Κατα τα αλλα...ναι συμφερει πολυ!

      1
  • πετραν

    1lt βενζίνης αντιστοιχεί σε 1,2lt υγραερίου, αν ένα όχημα καίει 10lt/100km βενζίνη, θα καταναλώνει 12lt/100km υγραερίου. Με ένα μέσο κόστος 1lt αμόλυβδης βενζίνης στο 1,45€ και το 1lt υγραερίου στο 0,75€, υπολογίζοντας τη μέση (ετήσια) χιλιομετρική απόσταση που διανύει ένα αυτοκίνητο(20000km)διαπιστώνουμε ότι: Ετήσιο κόστος μετακίνησης με βενζίνη: (10lt/100km)x(20000km)x(1.45€/lt)=2900€ Ετήσιο κόστος μετακίνησης με υγραέριο: (12lt/100km)x(20000km)x(0.71€/lt)=1800€ Διαφορά κόστους βενζίνης – υγραερίου = 1100€

      1