Αξιοπιστία και εμπιστοσύνη. Αυτά είναι δύο από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά πάνω στα οποία μπορεί να χτιστεί μία σχέση συνεργασίας. Μία τέτοια σχέση θα πρέπει να θεωρείται και αυτή ανάμεσα στο κάτοχο ενός αυτοκινήτου με ένα συνεργείο. Το δύσκολο όμως δεν είναι τόσο η ανάπτυξη αυτής της σχέσης, αλλά η δημιουργία της. Πώς λοιπόν θα γίνει η τελική επιλογή; Ποια πρέπει να είναι τα κριτήρια με τα οποία θα συνεχίσει κάποιος να εμπιστεύεται ένα συνεργείο; Ας δούμε λοιπόν γιατί και πώς ένα συνεργείο θα πρέπει να θεωρείται Top Expert δηλαδή 4 Αστέρων!
Ένα συνεργείο 4 Αστέρων θα πρέπει:
Να έχει υψηλή τεχνογνωσία για την μάρκα των αυτοκινήτων, για την οποία είναι ειδικευμένο. Βασικό χαρακτηριστικό, αφού σίγουρα δεν θα εμπιστευόταν κανείς το αυτοκίνητο του, σε συνεργείο που δεν έχει εμπειρία ή ακόμα και την εκπαίδευση, για να επισκευάσει συγκεκριμένης μάρκας αυτοκίνητο.
Να εξελίσσει και να επενδύει στη γνώση των τεχνικών του. «Η γνώση είναι δύναμη», λέει το λαϊκό ρητό και ταιριάζει γάντι εδώ. Ο συνεχόμενος εμπλουτισμός γνώσεων βοηθά στην εξέλιξη της ικανότητας ενός μηχανικού και φυσικά στην τελειοποίηση της εξειδίκευσης του. Σε ποιον άλλωστε δεν αρέσει να φτιάχνει το αυτοκίνητο του, ένας τεχνικά πλήρως ενημερωμένος μηχανικός;
Να διαθέτει τον σωστό εξοπλισμό. Η ποιοτική δουλειά γίνεται και με τα κατάλληλα εργαλεία. Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει λύσει κυριολεκτικά τα χέρια των μηχανικών. Το συνεργείο, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, εκτός από το ποιοτικό αποτέλεσμα, «χτυπάει» και ωραία στο μάτι.
Πάντα κάνει αυτά που πρέπει και όχι «παραπάνω» χωρίς να το έχει ζητήσει ο πελάτης πρώτα. Αν πράξει το αντίθετο; Χάνεται η εμπιστοσύνη! Σπάει και η συνεργασία!
Εξηγεί πλήρως τι εργασίες θα κάνει αυτός και οι τεχνικοί του. Δεν είναι όλοι γνώστες της «ανατομίας» ενός αυτοκινήτου. Είναι πιθανό λέξεις όπως μπουζί, φλάντζα, διαφορικό, για μερικούς να ακούγονται «κινέζικες». Το σωστό συνεργείο ωστόσο θα φροντίσει να εξηγήσει με απλά «ελληνικά» ποιο είναι το πρόβλημα του αυτοκινήτου, τι εξάρτημα πρέπει να αλλαχθεί και γιατί πρέπει να αλλαχθεί.
Θα βάλει ανταλλακτικά, για τα οποία έχει συμφωνήσει και ο πελάτης. Στο κάτω κάτω ο πελάτης θα πάρει την τελική απόφαση για το ανταλλακτικό. "His Car! His rules".
Δίνει γραπτή εγγύηση. Αυτό είναι ένα από τα απαραίτητα συστατικά, για τη δημιουργία σχέση εμπιστοσύνης. Αχρείαστη να είναι, αλλά δημιουργεί πιστούς οπαδούς, για το συνεργείο που τη δίνει!
Σου ενημερώνει, βιβλιαράκι επισκευών ή αλλιώς Book Service, στο οποίο αναφέρει αναλυτικά τι επισκευές έχει κάνει κάθε φορά που το επισκέπτεσαι και φυσικά με τη υπογραφή του μηχανικού. Αυτό δίνει πλήρη ενημέρωση του ιστορικού επισκευών, άρα εγγυάται για την μεταπωλιτική αξία του αυτοκινήτου.
Προσφέρει υψηλή ποιότητα σε εξαιρετικές τιμές και με ευκολίες πληρωμής. Κακά τα ψέματα η οικονομική κρίση, αναγκάζει τον κόσμο να «μαζευτεί» οικονομικά και να μειώνει τα έξοδα του. Πόσο μάλλον τις επισκευές στο αυτοκίνητο του. Θέλει να γίνει η δουλειά σωστά, αλλά και οικονομικά. Επίσης θέλει να πάρει μία έκπτωση ή και να πληρώσει σε δόσεις, αν η ζημιά είναι μεγάλη.
Προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση, δηλαδή:
Να τηρεί τις ώρες των ραντεβού
Να τηρεί τις ημερομηνίες παράδοσης που δίνει
Να παρέχει υπηρεσίες άνεσης, όπως αυτοκίνητο αντικατάστασης ή car delivery
Να προσφέρει δωρεάν εποχικούς ελέγχους
Προετοιμασία για έλεγχο ΚΤΕΟ
Έλεγχο σε κάποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, που θα θέλει να αγοράσει κάποιος πελάτης του
Να δίνει συμβουλές καλής συντήρησης, δωρεάν και πέρα από την επισκευή του αυτοκινήτου
11. Δημιουργεί ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον για τον πελάτη.