Χαρακτηρίζει την επιχείρηση η οποία έχει επενδύσει ώστε ο πελάτης της σε αυτήν να βρίσκει διαθέσιμες πολλές υπηρεσίες (ή και προϊόντα) οι οποίες καλύπτουν πλήρως τις :
-διάφορες ανάγκες,
-επιλογές ή
-δυνατότητες του.
Αντίστοιχα ως One stop shop, ένα Συνεργείο μπορεί να χαρακτηριστεί όταν σε αυτό μπορείς να βρείς υπηρεσίες όπως :
-Απλής συντήρησης (π.χ αλλαγή λαδιών)
-Service (διαγνωστικές ή αποκατάστασης)
-Μικρό-επισκευών (π.χ εξαφάνιση γρατσουνιών)
-Φανοποιϊας
-Ανταλλακτικά (καινούργια ή μεταχειρισμένα)
Ακόμη περισσότερο αν σε αυτό μπορείς να καλύψεις ακόμη περισσότερα «θέλω» ή «χρειάζομαι», π.χ.
-Προέλεγχος ΚΤΕΟ
-Ευθυγράμμιση-Ζυγοστάθμιση τροχών.
-Αεριοκίνηση (εγκατάσταση ή συντήρηση LPG, CNG)
-Αντικατάσταση ελαστικών
-Ασφάλιση αυτοκινήτου
Σε μία μάρκα ή πολλές
Ένα "One stop shop –Συνεργείο" μπορεί να έχει εμπειρία και τεχνογνωσία που να καλύπτει πολλές μάρκες αυτοκινήτου. Από την άλλη ως One stop shop συνεργείο μπορεί να καλύπτει όλα όσα χρειάζεται ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου μα να εξειδικεύεται σε μία μάρκα ή σε μία "χώρα κατασκευής" (π.χ Γαλλικά, Peugeot, Citroen).
4 τα πλεονεκτήματα
Τα 4 πλεονεκτήματα για τον πελάτη ενός One stop shop :
-Κερδίζει σε χρόνο (και χρήμα). Βρίσκοντας όλα όσα χρειάζεται σε ένα μέρος χωρίς πολλές
μετακινήσεις.
-Κερδίζει σε εξυπηρέτηση (convenience) από λιγότερα ραντεβού, διαδικασίες ,
διαπραγματεύσεις, κλπ.
-Κερδίζει (σε βάθος χρόνου) από την αντιμετώπιση του ως ενός καλού και πιστού πελάτη. Ουσιαστικά παίρνει καλύτερη συμβουλευτική ( τι να κάνει, τι να μην κάνει) και πιο "tailor made" αντιμετώπιση (= υπηρεσίες στα μέτρα του).
-Κερδίζει και λόγω αμοιβαίας εμπιστοσύνης ( το ένα φέρνει το άλλο) καθώς σαν καλός πελάτης αντιμετωπίζεται και πιο προνομιακά ( γρηγορότερα ραντεβού, άμεση αντιμετώπιση, ειδικές εκπτώσεις κοκ).
Εσείς τι λέτε ; Ψάχνετε τα One Stop Shop της αγοράς ή απλά «πάτε για service»…;