Τα
δύο πολυτελή S.U.V. επιδεικνύουν έναν πολιτισμένο χαρακτήρα,
έχοντας ως γνώμονα κυρίως την άνετη μεταφορά των επιβατών
τους. Το σύστημα αναρτήσεων και των δύο μοντέλων φιλτράρει
ιδιαιτέρως ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του ασφάλτινου οδοστρώματος.
Κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο ελαφρύ προβάδισμα κατά
την απόσβεση των ανωμαλιών παρουσιάζει το Lexus RX300 καθώς
η ρύθμιση των αναρτήσεών του είναι ελαφρώς πιο μαλακή από
αυτή της Mercedes ML 320. Εντύπωση προκαλεί επιπλέον ο ιδιαίτερα
περιορισμένος θόρυβος κύλισης του Ιαπωνικού μοντέλου. Το
σύστημα μόνιμης τετρακίνησης που διαθέτουν και τα δύο μοντέλα
εξασφαλίζει κατά βάση ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές,
από τη στιγμή που η πρόσφυση του οδοστρώματος είναι επαρκής.
Οταν τα δύο μοντέλα εισέλθουν σε χωμάτινη διαδρομή "δηλώνουν"
άμεσα πως δεν προορίζονται για σκληροτράχηλες δοκιμασίες,
καθώς δεν αποτελούν σίγουρα παραδοσιακά 4x4. Παρ' όλα αυτά
τόσο το RX300, όσο και η ML θα μεταφέρουν με ασφάλεια και
άνεση τους επιβάτες τους σε διαδρομές με μαλακό χώμα. Για
τις δύσκολες περιπτώσεις και τα δύο μοντέλα διαθέτουν, εκτός
από το "κλασικό" σύστημα περιορισμού της ολίσθησης, ειδική
ρύθμιση προκειμένου το αμάξωμα να κατεβαίνει χωρίς κίνδυνο
γλιστερές επιφάνειες όπως χιόνι και λάσπη. Τέλος, τα συστήματα
διεύθυνσης και πέδησης ικανοποιούν εξίσου και στα δύο αυτοκίνητα,
επιδεικνύοντας σαφήνεια και ανθεκτικότητα αντίστοιχα. Το
ABS εμπλέκεται περισσότερο άμεσα στο γερμανικό μοντέλο.
Σαφώς ο χώρος... δράσης
της Mercedes ML 320 είναι η άσφαλτος. Σε αυτήν κινείται με
ιδιαίτερη ασφάλεια χαρίζοντας άνεση και αίσθηση υπεροχής στους
επιβάτες της. Επιπλέον επιδεικνύει υψηλή σταθερότητα, ενώ
το άμεσο και ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης διευκολύνει τους ελιγμούς.