Κάτω
από το ογκώδες εμπρός καπό του
αυτοκινήτου "ζει" ένα
τεχνολογικά προηγμένο μηχανικό
σύνολο το οποίο ξεχωρίζει για το
άμεσο σύστημα ψεκασμού που
διαθέτει. Το παραπάνω "επίτευγμα"
παρέχει στο εν λόγω σύνολο τη
δυνατότητα να λειτουργεί με
φτωχό μείγμα προκειμένου να
μειωθεί η κατανάλωση. Ωστόσο,
στην πράξη ο V6 κινητήρας του Pajero
αποδεικνύεται αρκετά λαίμαργος,
αφού η μέση τιμή της κατανάλωσης
ξεπερνά τα 18 λίτρα/100 χλμ. Η
ευθύνη για την τιμή αυτή δεν
μπορεί να χρεωθεί μόνο στον
κινητήρα, αλλά και στο αυξημένο
βάρος του αμαξώματος. Σε ό,τι
έχει να κάνει με τα
χαρακτηριστικά λειτουργίας του,
ο κινητήρας αφήνει μόνο θετικές
εντυπώσεις, όντας ελαστικός στις
μεσαίες στροφές και αρκούντως
εύστροφος στις υψηλές. Σύμφωνα
με τις τιμές που ανακοινώνει το
εργοστάσιο, η μέγιστη τιμή της
ισχύος ανέρχεται στους 202 ίππους
στις 5.500 σ.α.λ.
Ο V6 κινητήρας του νέου Pajero
ενσωματώνει την τεχνολογία GDi (βλ.
άμεσος ψεκασμός). Η μέγιστη ισχύς
των 202 ίππων είναι ικανή ώστε το
βαρύ αμάξωμα να κινείται με την
πρέπουσα ταχύτητα και ασφάλεια.
Το σύστημα μετάδοσης του
αυτοκινήτου ελέγχεται
ηλεκτρονικά και διαθέτει
τέσσερα προγράμματα λειτουργίας.