Οι κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζονται τα δύο μοντέλα έχουν παρεμφερή απόδοση. Διαφέρουν σε λειτουργικά χαρακτηριστικά, με αυτόν του Astra να δίνει τον καλύτερό του εαυτό στις υψηλές στροφές και τον αντίστοιχο του Corolla να δείχνει πιο γραμμικός από χαμηλά (ένεκα και του συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων VVT-i). Καλύτερη είναι και η εικόνα του Ιαπωνικού μοτέρ σε επίπεδο κατανάλωσης, αφού "αρκείται" σε 8,4 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης ανά 100 χλμ. απόστασης σε μεικτή διαδρομή (πόλη και εθνικό οδικό δίκτυο), έναντι των 10,1 λίτρων που χρειάζεται το Γερμανικό μηχανικό σύνολο. Η πολιτισμένη λειτουργία είναι κοινό χαρακτηριστικό και των δύο κινητήρων, ενώ καλή είναι και η εικόνα των επιδόσεων που προσδίδουν και στα δύο μοντέλα, χάρη και στην καλή κλιμάκωση των σχέσεων στα κιβώτια ταχυτήτων.
Το αξιόμαχο μηχανικό σύνολο του Opel Astra αποδεικνύεται αρκετά πολιτισμένο με αποθέματα ισχύος και ροπής στις υψηλές σ.α.λ.
Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων του κινητήρα του Corolla έχει ευεργετική επίδραση στην ελαστικότητα και την κατανάλωση καυσίμου.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Toyota Corolla 1,4 5d vs Opel Astra 1,4 5d Nτέρμπι πρωτοπόρων