Η Lancia Thesis κινείται στο δρόμο με τον τρόπο που χαρακτηρίζει τις κλασικές "λιμουζίνες" του παρελθόντος. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης βοηθά στην "εξομάλυνση" των ανωμαλιών του δρόμου, σε συνδυασμό και με τους μεγάλους σε διάμετρο τροχούς. Οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι εύλογα μεγάλες αλλά έτσι και αλλιώς ο προορισμός του μοντέλου δεν είναι η ικανοποίηση του ανήσυχου οδηγού αλλά η μεταφορά προσώπων από το ένα σημείο στο άλλο, με τον ελάχιστο δυνατό κόπο. Ακόμα και έτσι όμως, η πολυτελής Ιταλίδα δεν ξεφεύγει από τον κανόνα που θέλει τα αυτοκίνητα από τη γειτονική χώρα να στρίβουν καλά.
Μπορεί η Skyhook ανάρτηση να έχει προορισμό την άνεση, όταν ο οδηγός όμως εξοικειωθεί με τις κλίσεις, τότε θα κινηθεί ταχύτατα, φτάνοντας στα υψηλά όρια πρόσφυσης που ορίζουν τα μεγάλου προφίλ φαρδιά ελαστικά. Όταν και αυτά ξεπεραστούν, το λόγο έχει η ηλεκτρονική, τα "τέκνα" της οποίας (ESP, ASR, ABS, κ.λπ.) επαναφέρουν την τάξη στα δρώμενα. Στις ευθείες η Lancia Thesis είναι σταθερή και εξαιρετικά ξεκούραστη για οδηγό και επιβάτες. Οι αποστάσεις εκμηδενίζονται χάρη και στο δυνατό κινητήρα, η λειτουργία του οποίου δε γίνεται αισθητή στην καμπίνα των επιβατών, λόγω της πολύ καλής ηχομόνωσης. Το τιμόνι είναι γρήγορο αλλά δεν "κόβει" πολύ -δε χρειάζεται άλλωστε- και τα φρένα έχουν καλή αίσθηση αλλά δείχνουν σημάδια κόπωσης σε παρατεταμένη χρήση.
Στις ευθείες, η ανάρτηση και οι μεγάλοι τροχοί κάνουν τις όποιες ανωμαλίες να μοιάζουν ποταπές... Η ευστάθεια είναι εξαιρετική.
Οι κλίσεις στις στροφές είναι μεγάλες. Όμως ο οδηγός που θα πιέσει τη Thesis σε τέτοιο δρόμο είναι... εκτός θέματος.