ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/1/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/1/2002

Ροπάτος και πολιτισμένος ο 6κύλινδρος κινητήρας των 3,0 λίτρων 

Το μοτέρ των 3,0 λίτρων με τους 6 κυλίνδρους σε σχήμα V που βρίσκεται κάτω από το καπό και των δύο αυτοκινήτων έχει ονομαστική απόδοση 210 ίππων. Κύρια χαρακτηριστικά του μηχανικού συνόλου των κορυφαίων εκδόσεων των C5 και 607 είναι η ομαλή λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές και η άφθονη ροπή σε όλη την κλίμακα των στροφών. Στην περίπτωση του 607 της δοκιμής, το μοτέρ συνδυαζόταν με το κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic, όπου οι αλλαγές γίνονταν είτε αυτόματα είτε ημιαυτόματα με τη μετακίνηση του επιλογέα πάνω για μεγαλύτερη ταχύτητα και κάτω για κατέβασμα της ταχύτητας. Οι αλλαγές του κιβωτίου των ταχυτήτων Tiptronic επιτυγχάνονταν ομαλά και αρκετά άμεσα. Μάλιστα υπάρχει η επιλογή επιπλέον δύο προγραμμάτων, των Sport για καλύτερες επιδόσεις και Winter για πιο ομαλή μεταφορά της ισχύος στους τροχούς όταν η πρόσφυση είναι μειωμένη. Η C5 λόγω της ύπαρξης του μηχανικού κιβωτίου των ταχυτήτων μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα, ενώ ο κινητήρας ανταποκρίνεται καλύτερα στις εντολές του δεξιού πεντάλ.


Ο κινητήρας των 3,0 λίτρων του 607 συνδυάζεται πολύ καλά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic. 


Το μοτέρ της C5 που είναι ίδιο με του 607, δείχνει περισσότερο δυνατό λόγω κυρίως του χαμηλότερου βάρους του αμαξώματος.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C5 3,0 vs Peugeot 607 3,0
 
Με κοινή "καρδιά"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ροπάτος και πολιτισμένος ο 6κύλινδρος κινητήρας των 3,0 λίτρων
Καλύτερο ποιοτικά το Peugeot 607
Προβάδισμα στους χώρους το Peugeot
Ανεση και οδική συμπεριφορά α λα Γαλλικά
Ποιο από τα δύο τελικά;