Τόσο η C5 όσο και το 607 διακρίνονται έναντι του ανταγωνισμού για τις προηγμένες τεχνολογικά αναρτήσεις τους. H C5 εφοδιάζεται με την υδροενεργητική ανάρτηση Hydractive 3 όπου τα ελατήρια και τα αμορτισέρ έχουν αντικατασταθεί από 6 σφαίρες που περιέχουν συνθετικό λάδι και άζωτο. Η ανάρτηση περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω με αντιστρεπτικές δοκούς και στους δύο άξονες. Στην περίπτωση του 3λίτρου 607 τα αμορτισέρ είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα και μέσω ενός διακόπτη στο υποβραχιόνιο του εσωτερικού, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει είτε τη σφιχτή ρύθμιση για πιο σπορ οδήγηση, είτε τη μαλακή για μεγαλύτερη άνεση. Η ανάρτηση του 607 περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης εμπρός και ψαλίδια με αποκλίνοντες άξονες πίσω. Αντιστρεπτικές δοκοί υπάρχουν εμπρός και πίσω.
Η άνεση που προσφέρουν οι προηγμένες τεχνολογικά αναρτήσεις, είναι υψηλή. Ενα "κλικ" καλύτερη απορροφητικότητα διαθέτει η ανάρτηση της Citroen, γεγονός που οφείλεται κυρίως στα πιο υψηλού προφίλ λάστιχα σε σχέση με αυτά του 607.
Στην ευθεία τα αμαξώματα και των δύο μοντέλων παρουσιάζουν κορυφαία σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Η κατευθυντικότητά τους δεν επηρεάζεται, τόσο από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος όσο και από πλευρικούς ανέμους. Σε δρόμο με στροφές η C5 είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα καθώς τα όρια πρόσφυσης είναι υψηλά. Μάλιστα με την ενεργοποίηση της ρύθμισης Sport μειώνονται ελαφρώς οι κλίσεις του αμαξώματος, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του 607.
Το 607 παρά το μεγάλο βάρος και τις διαστάσεις του αμαξώματος, δε θα προβληματίσει σε καμιά περίπτωση τον οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί σβέλτα σε δρόμο με στροφές, ενώ το ESP δεν αφήνει το αυτοκίνητο να παρεκκλίνει από την πορεία του.
Η υποβοήθηση του τιμονιού και στα δύο αυτοκίνητα μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα των οχημάτων, ενώ έχει αρκετά καλή απόκριση με ελαφριά αίσθηση. Τα φρένα με τους αεριζόμενους δίσκους εμπρός και τους απλούς πίσω και στα δύο μοντέλα, είναι ανθεκτικά και ισχυρά.
Η κατευθυντικότητα του 607 στην ευθεία δεν επηρεάζεται τόσο από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος όσο και από τους πλευρικούς ανέμους. Η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα -όπως και στη C5.
Σε περίπτωση που ο οδηγός ξεπεράσει τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης της C5, κάνει η υποστροφή την εμφάνισή της με ομαλό τρόπο. Mε την ενεργοποίηση της ρύθμισης Sport μειώνονται ελαφρώς οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C5 3,0 vs Peugeot 607 3,0 Με κοινή "καρδιά"