Η VW δε διέθετε εκπρόσωπο στην κατηγορία των μικρομεσαίων πολυμορφικών μέχρι τα τέλη του 2002 οπότε και παρουσίασε το μοντέλο Touran. Το Touran θα αποτελέσει την πολυμορφική εκδοχή του Golf και η σχεδίασή του είναι πολύ κομψή χωρίς όμως να μπορεί να θεωρηθεί και ιδιαίτερα πρωτότυπη. Το Γερμανικό μοντέλο θα μπορεί να αντιμετωπίσει όχι μόνο το νέας γενιάς Scenic αλλά και το υπάρχον Opel Zafira καθώς διαθέτει πέντε θέσεις ενώ προαιρετικά δέχεται μία επιπλέον σειρά καθισμάτων και καθιστά εφικτή τη μεταφορά επτά επιβατών. O δε χώρος αποσκευών κρίνεται πολύ ικανοποιητικός καθώς ο ωφέλιμος όγκος του ανέρχεται σε 121 λίτρα στην επταθέσια έκδοση, σε 695 λίτρα στην πενταθέσια έκδοση και σε 1.989 λίτρα εάν αφαιρεθούν οι δύο τελευταίες σειρές καθισμάτων.
Οι πωλήσεις του VW Touran αναμένεται να ξεκινήσουν στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2003 και ο κινητήρας με τον οποίο θα κάνει αρχικά την εμφάνισή του είναι ο 1.600άρης με τεχνολογία FSI (άμεσος ψεκασμός καυσίμου) ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και θα συνεργάζεται με ένα νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Θα υπάρχει επίσης έκδοση με κινητήρα 100 ίππων για τον οποίο όμως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη λεπτομερή στοιχεία. Από πλευράς αναρτήσεων το Touran φέρει γόνατα ΜακΦέρσον με τριγωνικά ψαλίδια βάσης στον εμπρός άξονα ενώ στον πίσω έχει τοποθετηθεί μία εντελώς νέα ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων η οποία σύμφωνα με την εταιρεία εξασφαλίζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άνεση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Renault vs Volkswagen Μάχη για το "στέμμα" της Ευρώπης