H ανάρτηση του νέου Primera, η οποία είναι εξελιγμένη από το τεχνικό κέντρο της εταιρείας στην Αγγλία, συνδυάζει την ευχάριστη οδική συμπεριφορά με τη μέγιστη προσφερόμενη άνεση στους επιβάτες. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων όπως και η πίσω, ενώ και στους δύο άξονες υπάρχει αντιστρεπτική δοκός. Η ανάρτηση της Laguna με τη μαλακή ρύθμιση, προσφέρει στους επιβάτες κορυφαία επίπεδα άνεσης, ενώ εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά. Πιο σφιχτή είναι η ανάρτηση του Seat Leon, με αποτέλεσμα να περιορίζεται εν μέρει η άνεση των επιβατών. Η οδική συμπεριφορά του Seat είναι ουδέτερη. Σφιχτή είναι και η ανάρτηση του Toyota Avensis, η οποία ικανοποιεί με την άνεση που προσφέρει στους επιβάτες. Στο δρόμο το Avensis δεν προορίζεται για σπορτίφ οδήγηση.
Η ανάρτηση του νέου Primera προσφέρει ασφαλή και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
H μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης της Laguna προσφέρει στους επιβάτες κορυφαία επίπεδα άνεσης. Επίσης εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά.
Η σφιχτή ανάρτηση του Toledo περιορίζει εν μέρει την άνεση των επιβατών. Ο οδηγός είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα στην ευθεία, καθώς το αμάξωμά του παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Νέο Nissan Primera και ο ανταγωνισμός Στη μέση της κατηγορίας