Στο δρόμο οι διαφορές που εντοπίζονται έχουν να κάνουν με την ανάρτηση που έφερε το A4 της δοκιμής μας, καθώς και με τα φαρδύτερα ελαστικά που του εξασφάλιζαν μικρές κλίσεις στις στροφές και μεγαλύτερα περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης. Η ανάρτηση (μέρος του sport pack το οποίο διατίθεται ως έξτρα) του Α4 είναι αρκετά σφιχτή σε σύγκριση και με την απλή έκδοση του μοντέλου, ενώ διαθέτει και μικρότερες διαδρομές, μειώνοντας έτσι την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.
Η σιγουριά που εμπνέει στον οδηγό -και δη σε αυτόν που εκδηλώνει διάθεση για αναζήτηση ορίων- είναι ανάλογη αμιγώς σπορ κατασκευής. Πολύ καλή είναι η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, ενώ εξαιρετική είναι και η αίσθηση του αποτελεσματικού συστήματος πέδησης. Σε δρόμους με στροφές, το κράτημα του Γερμανικού μοντέλου είναι πολύ καλό και όταν ο οδηγός δεν αποφύγει την υπερβολή, η πρώτη αντίδραση που κάνει την εμφάνισή της είναι η υποστροφή η οποία αντιμετωπίζεται άμεσα από το ESP.
Στις ευθείες το Γερμανικό station wagon ταξιδεύει ευθύβολα και είναι ιδιαίτερα σταθερό. Θα πρέπει να σημειωθεί, όμως, πως η σφιχτή ανάρτηση θα κουράσει σε μεγάλα ταξίδια καθώς και τα καθίσματα που μοντέλου είναι σκληρά και ο συνδυασμός δεν προσφέρεται για τις γνωστές αλλεπάλληλες κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων.
Αντίστοιχα, στο σημείο αυτό υπερέχει το Volvo. Το Σουηδικό μοντέλο προσφέρει καλύτερη απορροφητικότητα των ανωμαλιών του δρόμου. Η ανάρτησή του είναι σαφώς πιο μαλακή και κατά συνέπεια στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι πιο έντονες. Τα ελαστικά διάστασης 205/55 που φιλοξενούνται σε ζάντες 16 ιντσών, τείνουν να χάνουν σχετικά γρήγορα την πρόσφυσή τους, καθώς η δύναμη που αποδίδει ο κινητήρας είναι αρκετά μεγάλη. Το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (STC) ελέγχει αποτελεσματικά τις τάσεις υποστροφής που εμφανίζονται όταν τα όρια της πρόσφυσης ξεπεραστούν από κακή εκτίμηση του οδηγού. Το πλαίσιο του μοντέλου είναι αρκετά στιβαρό και λόγω μεγάλο μεταξονίου, η προοδευτικότητα της εμφάνισης είναι αξιοσημείωτη.
Το πεδίο δράσης του Σουηδικού μοντέλου είναι ο ανοιχτός δρόμος με τις αλλεπάλληλες ευθείες και τις ανοιχτές καμπές. Εκεί όπου ο κινητήρας "ξεδιπλώνει" τις αρετές του και επιδεικνύει μοναδική ικανότητα στην κάλυψη αποστάσεων με χαρακτηριστική άνεση. Η ασφάλεια που εμπνέει σε οδηγό και επιβάτες είναι δεδομένη. Το σύστημα διεύθυνσης παρέχει επάρκεια πληροφοριών στα χέρια του οδηγού, ενώ η αίσθηση του συστήματος πέδησης είναι μέτρια.
Και στα δύο μοντέλα, η ηχομόνωση εξασφαλίζει μοναδική αίσθηση πολυτέλειας σε οδηγό και επιβάτες και αποτελεί το ιδανικό συμπλήρωμα των ποιοτικών υλικών που απαρτίζουν το εσωτερικό.
Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος του Volvo είναι μέτριες. Τα περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης ξεπερνιούνται αρκετά εύκολα με την ισχύ του κινητήρα.
Οι ευθείες είναι το πεδίο δράσης του Volvo V70. Το Σουηδικό station wagon αναπτύσσει εύκολα υψηλή ταχύτητα την οποία διατηρεί και με άνεση καλύπτονται ταχύτατα μεγάλες αποστάσεις.
Στις ευθείες η σκληρή ανάρτηση ίσως κουράσει σε δρόμους με ανωμαλίες. Η σταθερότητα του μοντέλου ακόμα και σε ταχύτητες πλησίον της τελικής είναι εξαιρετική.
Σε δρόμους με στροφές ο οδηγός χαίρεται την επιλογή του sport pack με τη σφιχτή ανάρτηση και τις μικρές διαδρομές. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ελάχιστες και η κατευθυντικότητα κορυφαία.
Τα ελαστικά διάστασης 205/55 φιλοξενούνται σε ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών στο Volvo V70 2,0T.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Audi A4 Avant 1,8T vs Volvo V70 2,0 T Οικογενειακές υποθέσεις