Η
αντικατάσταση του 1.600άρη
κινητήρα δε συνοδεύτηκε από
αλλαγές στο θάλαμο επιβατών
του 206. Σε αυτόν συναντάμε ένα
σύγχρονο σχεδιαστικά και
ποιοτικά κατασκευασμένο
σαλόνι που φροντίζει για την
άνετη μετακίνηση των επιβατών.
Τα καθίσματα έχουν εξαιρετική
πλευρική στήριξη, με αυτό του
οδηγού να ρυθμίζεται καθ' ύψος.
Η πλάτη του πίσω καθίσματος
είναι διαιρούμενη (40/60) και
αναδιπλώνεται διευρύνοντας
τις δυνατότητες μεταφοράς
αντικειμένων του αρχικού
χώρου αποσκευών,
χωρητικότητας 245 λίτρων. Η
ποιότητα του σκουρόχρωμου,
σκληρού πλαστικού που
χρησιμοποιείται για την
κατασκευή του ταμπλό είναι
πολύ καλή. Η εργονομία είναι
ικανοποιητική και μόνο η
περίεργη θέση των διακοπτών
για τα ηλεκτρικά παράθυρα
απαιτεί κάποιο διάστημα
προσαρμογής. Ο πίνακας οργάνων
είναι πλήρης και οι ενδείξεις
του ευανάγνωστες. Οσον αφορά
το βασικό επίπεδο εξοπλισμού
ξεχωρίζουν οι δύο εμπρόσθιοι
αερόσακοι και το αιρ κοντίσιον.
Αισθητή είναι πάντως η απουσία
του ABS και των ζαντών
αλουμινίου (τα στοιχεία αυτά
διατίθενται προαιρετικά), τόσο
από την 3θυρη έκδοση της
δοκιμής μας, όσο και από την
αντίστοιχη 5θυρη που κοστίζει
4.600.000 δρχ.
Oι
διακόπτες για τα ηλεκτρικά
παράθυρα βρίσκονται μεταξύ
των δύο εμπρόσθιων καθισμάτων,
σε μια όχι ιδιαίτερα
εργονομική θέση.
Στον
πίνακα οργάνων συναντάμε όλες
τις απαραίτητες ενδείξεις (ακόμα
και αυτή που αφορά τη
θερμοκρασία λαδιού) σε διάταξη
που δε χρειάζεται μεγάλη
προσπάθεια για την ανάγνωσή
τους. Τα όργανα κοσμούνται
περιμετρικά από πλαστικό που
φέρει γκρι απόχρωση.
Η
εικόνα που αποπνέει το
εσωτερικό του 206 είναι
σύγχρονη και αισθητικά άρτια.
Η ποιότητα κατασκευής είναι
πολύ καλή ενώ ο οδηγός θα βρει
εύκολα την καταλληλότερη
θέση οδήγησης, χάρη στις
ρυθμίσεις του σχετικού
καθίσματος, το οποίο
προσφέρει πολύ καλή πλευρική
στήριξη.
ΔΟΚΙΜΗ
Peugeot 206 1,6 3d
Στην "σκακιέρα"
των επιδόσεων...