ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/3/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/3/2002

Αρκούντως σπορτίφ, καλύτερη αίσθηση το Corolla

Συνολικά η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από τα δύο μοντέλα είναι αρκετά θετική. Το Toyota Corolla ωστόσο παίρνει το προβάδισμα από το Honda Civic, καθώς ο οδηγός λαμβάνει πληρέστερη εικόνα από το δρόμο κατά τη γρήγορη ή όχι οδήγηση. Το τιμόνι -παρά το γεγονός πως και στις δύο περιπτώσεις διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση- του μοντέλου της Toyota έχει πιο θετική αίσθηση. Στην περίπτωση του Honda Civic το πολύ ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης στερείται αίσθησης, ενώ εμφανίζει και αδυναμία επαναφοράς στην ευθεία. Η ανάρτηση και των δύο μοντέλων είναι σφιχτή, με αυτή του Corolla να έχει μεγαλύτερες διαδρομές. Ο πίσω άξονας του μοντέλου της Toyota παρουσιάζει πιο εύκολα αναπηδήσεις σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου. 
Σε διαδρομή με στροφές, τόσο το Civic όσο και η Corolla δείχνουν εξαιρετική σταθερότητα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, ενώ χαρακτηριστική είναι η... πεισματική άρνηση του πίσω άξονα να ανοίξει την τροχιά του (με αποτέλεσμα την υπερστροφή). Μόνο όταν ο οδηγός το προσπαθήσει επισταμένα, η υπερστροφή θα κάνει την εμφάνισή της σε περιορισμένη ένταση. Αντίστοιχα, η υποστροφή εμφανίζεται σε ολισθηρό οδόστρωμα σχετικά γρήγορα αλλά ελέγχεται εύκολα. Οι εντολές του οδηγού μέσω του πεντάλ του γκαζιού και στις δύο περιπτώσεις εκτελούνται άμεσα, ενώ ιδιαίτερα θετική αίσθηση αποκομίζει ο χειριστής από τους επιλογείς των ταχυτήτων αλλά και την κλιμάκωση των σχέσεών τους. Στον τομέα αυτό, το προβάδισμα ανήκει στο Honda Civic, του οποίου ο επιλογέας εκτός από μικρές διαδρομές προσφέρει και πολύ καλή σαφήνεια στο "κούμπωμα", ενώ και η τοποθέτησή του στο ταμπλό αποδεικνύεται πολύ εξυπηρετική. Τα φρένα και στις δύο περιπτώσεις ικανοποιούν με την αίσθησή τους.


Το ιδιαίτερα ελαφρύ τιμόνι του Honda Civic είναι το μόνο ανασταλτικό στοιχείο για τον οδηγό που θέλει να κινηθεί γρήγορα στις στροφές. Το πλαίσιο και η ανάρτηση επικουρούν σε μεγάλο βαθμό.



Το Toyota Corolla δίνει περισσότερη αίσθηση στον οδηγό του μέσω του συστήματος διεύθυνσης απ' ό,τι ο ανταγωνιστής της Honda. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και η κατευθυντικότητα πολύ καλή.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Honda Civic 1,6 3d vs Toyota Corolla 1,6 3d
 
Φρέσκο μικρομεσαίο... σούσι!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ισοδύναμοι κινητήρες με ίδια τεχνολογία
Αρκούντως σπορτίφ, καλύτερη αίσθηση το Corolla
Διαμάχη αποσκευών
Τυπική η υπεροχή της Corolla