Στο δρόμο τα πράγματα ξεκαθαρίζουν αρκετά πιο εύκολα μεταξύ των 4 μοντέλων του συγκριτικού. Το κάθε ένα από αυτά δείχνει ως ένα βαθμό τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του που το κάνουν να ξεχωρίζει, έχοντας όμως και τα τέσσερα ως κοινό παρονομαστή την ασφάλεια κατά τις μετακινήσεις για το μέσο οδηγό. Αυτό σημαίνει πως τα περιθώρια πρόσφυσης είναι ικανοποιητικά για κίνηση με κανονικούς ρυθμούς. Οσο η ταχύτητα αυξάνει, τόσο ξεκαθαρίζει το τοπίο αναφορικά με τις δυνατότητες του καθενός εκ των τεσσάρων εκπροσώπων της μεσαίας κατηγορίας.
Η Ιταλική πρόταση είναι σαφώς πιο σπορτίφ από τις υπόλοιπες. Διαθέτει με διαφορά τον πιο σπορ χαρακτήρα, με την εξαιρετική γεωμετρία της ανάρτησης να καθιστά τις γρήγορες μετακινήσεις εύκολη και ευχάριστη διαδικασία. Το ταχύτατο τιμόνι και ο πολύ καλός σε απόδοση και ηχητική χροιά κινητήρας συμπληρώνονται από τα εξαιρετικά φρένα και συνθέτουν ένα σύνολο αφιερωμένο στον οδηγό, ο οποίος θα παραβλέψει το "χαλαρό" κούμπωμα των σχέσεων του κιβωτίου, με το μεγάλο επιλογέα που έχει την τάση να "μαγκώνει" στις γρήγορες αλλαγές. Η 156 θα δείξει σίγουρα το δρόμο στα υπόλοιπα μοντέλα του συγκριτικού, όταν αυτός περιλαμβάνει στροφές.
Το νεότευκτο Primera ενθουσιάζει με τη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου του αλλά και με τη γενικότερη αίσθηση συμπαγούς κατασκευής που αποπνέει. Το τιμόνι εμφανίζεται βελτιωμένο σε αίσθηση -σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση του μοντέλου- ενώ πολύ καλές κριτικές αποσπά και ο κινητήρας, που δείχνει να διαθέτει ροπή στο μεγαλύτερο φάσμα των στροφών λειτουργίας. Το κιβώτιο των ταχυτήτων έχει καλή κλιμάκωση, χάρη στην οποία οι επιδόσεις του μοντέλου με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων είναι αξιοπρεπείς. Τα περιθώρια πρόσφυσης του μοντέλου της Nissan είναι αρκετά υψηλά και η υποστροφή αργεί αρκετά να κάνει την εμφάνισή της. Ακόμα όμως και όταν αυτό συμβεί, η προοδευτικότητα της εμφάνισης του φαινομένου καθιστά τον έλεγχο εύκολη διαδικασία. Στις ευθείες το Primera είναι σταθερό και η ανάρτηση περιορίζει στο ελάχιστο τις ταλαντώσεις κατά τη διέλευση εγκάρσιων ανωμαλιών.
Η "Γαλλική στιγμή" του οικογενειακού αυτοκινήτου πρωτίστως ικανοποιεί απόλυτα σε επίπεδο άνεσης. Η ρύθμιση της ανάρτησης και τα μαλακά καθίσματα διατηρούν τον οδηγό και τους επιβάτες ξεκούραστους όσο μεγάλη κι αν είναι η απόσταση που θα διανύσουν. Η Laguna μπορεί να κινηθεί ταχύτατα όταν ο οδηγός το επιλέξει. Το εξαιρετικό πλαίσιο υπερκαλύπτει τις δυνατότητες του κινητήρα και έτσι ο οδηγός νιώθει ασφαλής κινούμενος αρκετά γρήγορα σε δρόμους με στροφές. "Συμπαραστάτες" του το άμεσο αλλά μεγάλης διαμέτρου τιμόνι και τα φρένα που εντυπωσιάζουν με την αίσθησή τους. Το κιβώτιο των ταχυτήτων εμφανίζει μακριά κλιμάκωση, ενώ ο επιλογέας είναι θετικός σε αίσθηση αν και οι διαδρομές του είναι μεγάλες. Στις ευθείες το Γαλλικό μοντέλο είναι σταθερό.
Το Toyota Avensis παρά τα χρόνια που έχουν περάσει από πάνω του, στέκεται αξιοπρεπώς απέναντι στο φρέσκο ανταγωνισμό. Το ελαφρύ του τιμόνι προσφέρει αρκετά καλή πληροφόρηση στον οδηγό για τα τεκταινόμενα στο δρόμο. Ο κινητήρας είναι εύστροφος και δυνατός, ενώ συνδυάζεται και με ένα καλής κλιμάκωσης κιβώτιο ταχυτήτων που επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση της ισχύος του μηχανικού συνόλου. Ο επιλογέας έχει μικρές διαδρομές και θετικό κούμπωμα.
Στο δρόμο, η ανάρτηση του Ιαπωνικού μοντέλου ελέγχει ικανοποιητικά τις τάσεις του αμαξώματος για κλίσεις στις στροφές και για εγκάρσια ταλάντωση στις ευθείες με κακοστρωμένη άσφαλτο. Η υποστροφή είναι η συνηθέστερη αντίδραση του αυτοκινήτου υπό πίεση και κάνει την εμφάνισή της πιο γρήγορα απ' ό,τι στα υπόλοιπα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού.
Τα φρένα του μοντέλου ικανοποιούν τις περισσότερες φορές χωρίς να ενθουσιάζουν, συμπληρώνοντας την εικόνα του μοντέλου που στέκεται συνολικά πολύ καλά, απέναντι σε ένα νεότερο ανταγωνισμό.
Η Laguna της Renault προσφέρεται για κάλυψη αποστάσεων διατηρώντας τους επιβάτες υποδειγματικά άνετους. Το Toyota Avensis επιδεικνύει αρκετά καλή σταθερότητα στις ευθείες.
Πολύ καλή είναι η αίσθηση που προσφέρει συνολικά το Nissan Primera σε δρόμους με στροφές. Ο οδηγός που θα εκδηλώσει "ανησυχίες" θα αποζημιωθεί.
Η συμπεριφορά της Alfa Romeo 156 σε δρόμους με στροφές θα ικανοποιήσει απόλυτα τον ενθουσιώδη οδηγό.