Τα περισσότερα οχήματα ελεύθερου χρόνου (S.U.V) συνδυάζουν σε μεγάλο βαθμό τις ανέσεις ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τη δυνατότητα κίνησης σε εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί όμως όπου πολλά μοντέλα της κατηγορίας θα τα βρουν δύσκολα, το Sorento θα συνεχίσει με αρκετή ευκολία.
Τα S.U.V μοντέλα
έχουν αρχίσει εδώ και καιρό να
γίνονται όλο και περισσότερο "in"
λόγω κυρίως του κύρους που προσδίδουν
στους ιδιοκτήτες τους και όχι τόσο για
τη δυνατότητα κίνησής τους και σε
εκτός δρόμου διαδρομές. Σε αυτήν τη...
νοοτροπία συμβάλλουν τόσο ο αυξημένος
όγκος των αμαξωμάτων τους, όσο και η
δυναμική αισθητική τους.
Το νέο όχημα ελεύθερου χρόνου της Kia,
το Sorento, είναι σε θέση να ικανοποιήσει
με το παραπάνω αυτόν που αναζητά πρώτα
απ' όλα ένα αυτοκίνητο που θα
ξεχωρίζει. Από όποια πλευρά και να το
κοιτάξει κανείς θα μείνει αρκετά
εντυπωσιασμένος με την αισθητική του,
η οποία είναι σαφώς πιο μοντέρνα σε
σχέση με την αντίστοιχη οποιουδήποτε
άλλου μοντέλου της Κορεάτικης φίρμας.
Ανάλογα θετική είναι η εντύπωση που
αποκομίζει κανείς και από το
εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο
παράλληλα είναι ευρύχωρο, διαθέτει
όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης (ηλεκτρονικός
κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές
ανέσεις, ράδιο-cd) και παθητικής
ασφάλειας (4 αερόσακοι), ενώ και το
φινίρισμά του είναι προσεγμένο.
Αφήνοντας την αισθητική πλευρά και
περνώντας στο... κυρίως πιάτο που είναι
η συμπεριφορά του αυτοκινήτου τόσο
στην άσφαλτο όσο και εκτός αυτής, το
Sorento θα κάνει πολλούς ανταγωνιστές του
να... κοκκινίζουν ειδικά στην εκτός
δρόμου κίνηση. Τα πιο πολλά οχήματα
ελεύθερου χρόνου έχουν περισσότερο
"ασφάλτινο" προσανατολισμό, λόγω
των συστημάτων τετρακίνησης που
διαθέτουν (αυτόματη μετάδοση της
κίνησης και στους πίσω τροχούς), αλλά
και των ανεξάρτητων αναρτήσεων με τις
περιορισμένες διαδρομές σε σχέση με
τα μοντέλα με περισσότερο εκτός
δρόμου χαρακτήρα. Κάτι τέτοιο δε
συμβαίνει με το Sorento, στο οποίο οι
αναρτήσεις και η επιλογή της
τετρακίνησης και των κοντών σχέσεων
μετάδοσης παραπέμπουν περισσότερο
προς τα εκτός δρόμου μοντέλα. Σε
συνδυασμό μάλιστα με τον ροπάτο
κινητήρα των 3,5 λίτρων, τα όποια
εμπόδια, το Sorento θα τα περάσει με
αρκετή ευκολία.
Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε ένα νέο S.U.V
μοντέλο, το οποίο κερδίσει τις
εντυπώσεις σε πολλούς τομείς. Το...
κερασάκι στην τούρτα είναι η
ιδιαίτερα συμφέρουσα τιμή του Sorento 3,5,
το οποίο εκτός του πλήρη εξοπλισμού
άνεσης και ασφαλείας περιλαμβάνει
επιπλέον δερμάτινο σαλόνι, ζάντες
αλουμινίου και ηλιοροφή, ενώ η τιμή
του ανέρχεται στα 38.720 ευρώ.
Τα εμπρός φωτιστικά
σώματα με το διάφανο κάλυμμα και τα
δύο στρογγυλά στοιχεία στο κάτοπτρο
έχουν δυναμική σχεδίαση.
Τα ευμεγέθη πίσω
φανάρια του Sorento με το δίχρωμο κάλυμμα
ακολουθούν τη "γωνιώδη"
αισθητική του πίσω τμήματος του
αμαξώματος.
Χρηματοδότηση
Από 0% προκαταβολή, έως 72 μήνες με 7,8% ετήσιο επιτόκιο
Μας άρεσε...
Οι άνετοι χώροι.
Οι εκτός δρόμου δυνατότητες.
Δε μας άρεσε...
Το αργό τιμόνι.
Η ποιότητα των σκληρών πλαστικών στις πόρτες παραπέμπει σε μικρότερα Kia.