Η απευθείας αντιπαράθεση των δύο μοντέλων υπογραμμίζει τις διαφορές στην "αντίληψη" της σπορ οδήγησης μεταξύ των δύο κατασκευαστών. Από τη μια η Γερμανική "θεωρία" που θέλει πανίσχυρο κινητήρα και τετρακίνηση με Haldex αλλά και μια σειρά ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, ενώ στην "αντίπερα όχθη" οι λάτρεις της Ιαπωνικής σχολής, έχουν έναν κινητήρα-διαμάντι που συνδυάζεται ιδανικά με το εξαιρετικό εξάρι κιβώτιο και τον επιλογέα-joystick για να έχουν να πορεύονται. Το πλαίσιο και στις δύο περιπτώσεις είναι κορυφαίο και ανταποκρίνεται πλήρως στις προσδοκίες. Φύσει ευαίσθητοι οι Γερμανοί με την ασφάλεια, το S3 εφοδιάζεται με κάθε λογής αερόσακο τη στιγμή που το Type R περιορίζεται στους δύο μετωπικούς. Η πρόταση της Audi συνδυάζει ιδανικά τα σπορτίφ χαρακτηριστικά με την πολυτέλεια και την ασφάλεια, στοιχεία που για τον κάτοχο του Honda έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Έτσι δικαιολογούνται εν μέρει τα 11.000 ευρώ της διαφοράς στην τιμή των δύο αυτοκινήτων.
Τα υπόλοιπα είναι θέμα αισθήσεων...
Προορίζονται για πραγματικούς οδηγούς που θα μπορέσουν να προσεγγίσουν -γιατί δύσκολα εξαντλούνται- τα όριά τους, απολαμβάνοντας τις μετακινήσεις με τρόπο που σπάνια προσφέρεται από αυτοκίνητα οποιασδήποτε "λογικής" κατηγορίας.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΤΙΚΟ Audi S3 (225 hp) vs Honda Civic Type R Διαφορετικοί δρόμοι, κοινός προορισμός