Το Meriva, στο δρόμο, θα καλύψει με αρκετά καλό τρόπο το κοινό όπου απευθύνεται, που είναι κυρίως νέοι σε ηλικία οικογενειάρχες, οι οποίοι θέλουν ένα αυτοκίνητο με μικρό μήκος αλλά αυξημένη πρακτικότητα. Στην πόλη το νέο πολυχρηστικό μοντέλο της Opel είναι άνετο στην οδήγηση, κάτι που οφείλεται στο ελαφρύ τιμόνι, τον εύχρηστο επιλογέα ταχυτήτων, την ψηλή θέση οδήγησης και τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Η ανάρτηση του Meriva έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και αμβλύνει με ικανοποιητικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων. Ωστόσο τα σκληρά καθίσματα δε διακρίνονται για την παρεχόμενη άνεση κατά την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, καθώς και για τη στήριξη που προσφέρουν στο σώμα των επιβατών. Το τελευταίο χαρακτηριστικό γίνεται έντονα αντιληπτό σε διαδρομές με στροφές. Σε αυτή την περίπτωση το Meriva παρουσιάζει καλά περιθώρια πρόσφυσης λόγω τόσο των ελαστικών διάστασης 185/60-15”, όσο και του στιβαρού πλαισίου. Οι κλίσεις που παρουσιάζει το αμάξωμα είναι αισθητές, ενώ το στοιχείο που θα αναζητήσει ο οδηγός είναι μία πιο σαφής πληροφόρηση και καλύτερη αμεσότητα από το τιμόνι με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Στον ανοιχτό δρόμο το Meriva διατηρεί με άνεση ταχύτητες της τάξεως των 140 χλμ./ώρα. Η σταθερότητα που παρουσιάζει το αμάξωμά του με το αυξημένο ύψος είναι καλή και μόνο όταν πνέουν έντονοι πλευρικοί άνεμοι επηρεάζεται η κατευθυντικότητά του. Τέλος, το σύστημα πέδησης παρουσιάζεται αποτελεσματικό σε ένα έντονο φρενάρισμα και το αντίστοιχο πεντάλ έχει καλή αίσθηση.
Το Meriva θα ανοίξει την τροχιά του με ομαλό τρόπο όταν κινηθεί με αυξημένη ταχύτητα σε μια στροφή. Το τιμόνι δε μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού.
Η δομή των αναρτήσεων περιλαμβάνει την κλασική "συνταγή" με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ψαλίδια βάσης και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το τιμόνι έχει ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση.