Ο
πλέον επιτυχημένος κινητήρας
(Vortec) στην ιστορία της Chevrolet
προσφέρει τις "υπηρεσίες"
του και στη νέα Tahoe. Πρόκειται
για ένα 8κύλινδρο σε διάταξη V
μηχανικό σύνολο με ένα
κεντρικά τοποθετημένο
εκκεντροφόρο και μόνο 16
συνολικά βαλβίδες. Η
τεχνολογία κατασκευής του
είναι ιδιαίτερα σύγχρονη. Η
τροφοδοσία καυσίμου γίνεται
με σύστημα διαδοχικού
ψεκασμού και με ηλεκτρονικό
έλεγχο του σπινθήρα.
Παράλληλα ένα σύστημα
παρακολουθεί συνεχώς την
ποιότητα και τη στάθμη του
λαδιού, τη στάθμη του
ψυκτικού υγρού και τις
θερμοκρασίες που επικρατούν
στο εσωτερικό του κινητήρα.
Χάρη σε ένα βοηθητικό
πρόγραμμα έκτακτης ανάγκης, ο
κινητήρας μπορεί να
λειτουργήσει εναλλάξ με τις
συστοιχίες 4άρων κυλίνδρων
έως ότου το όχημα οδηγηθεί
προς επισκευή. Τα στοιχεία
που στην πράξη "λαμβάνει"
ο χρήστης είναι ένας
ιδιαίτερα πολιτισμένος ήχος -
γουργουρητό και τα
αστείρευτα αποθέματα ροπής,
το μεγαλύτερο μέρος των
οποίων είναι διαθέσιμο ανά
πάσα στιγμή. Οι επιδόσεις που
προσφέρει ο κινητήρας στο...
υπέρβαρο αμάξωμα είναι
εξαιρετικές. Για να πειστεί
κανείς, αρκεί να κοιτάξει
τους χρόνους των εν κινήσει
επιταχύνσεων που πολλοί
ιδιοκτήτες σπορ αυτοκινήτων
θα ζήλευαν. Το αυτόματο
κιβώτιο 4άρων σχέσεων
διαθέτει ομαλή λειτουργία
και ανταποκρίνεται σχετικά
άμεσα στις εντολές του οδηγού.
Ο κινητήρας των 5,3 λίτρων της Tahoe είναι
τοποθετημένος κατά το διαμήκη άξονα, έχει 8
κυλίνδρους σε διάταξη V και αποδίδει 273
ίππους στις 5.200 σ.α.λ.