Kαι τα δύο μοντέλα της δοκιμής εφοδιάζονται με 16 βάλβιδα μηχανικά σύνολα 1,6 λίτρων. Η ιδιαιτερότητα του κινητήρα της Sportwagon εντοπίζεται στην τοποθέτηση των δύο μπουζί ανά κύλινδρο (Twin Spark). Ο κινητήρας της Alfa Romeo απέδωσε στο δυναμόμετρο 119 ίππους στις 6.280 σ.α.λ και 144 Νm ροπής στις 4.180 σ.α.λ. (έναντι 120 ίππων στις 6.300 σ.α.λ. και 144 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. που ανακοινώνει ο κατασκευαστής). Ο κινητήρας της Lybra έδειξε στο δυναμόμετρο μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή από τις τιμές που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Συγκεκριμένα απέδωσε 106 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 146 Nm ροπής στις 4.050 σ.α.λ (έναντι 103 ίππων στις 5.750 και 144 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. που ανακοινώνει ο κατασκευαστής). Ο κινητήρας της Lybra διαθέτει καλύτερη ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, ενώ η λειτουργία του στις υψηλές στροφές είναι πιο τραχιά συγκριτικά με την Sportwagon. Ο δίμπουζος κινητήρας της Alfa Romeo λειτουργεί άψογα από τις 3.500 σ.α.λ., ενώ ανεβάζει αδιαμαρτύρητα στροφές μέχρι τα κόκκινα όπου παράγει μία σπορτίφ χροιά. Παρά τη σημαντική διαφορά μεταξύ των κινητήρων στην απόδοση η καλύτερη ελαστικότητα του κινητήρα της Lybra φαίνεται στις επιταχύνσεις εν κινήσει οι οποίες είναι εφάμιλλες με της Sportwagon. Παράλληλα τα 0-100 χλμ./ώρα η Sportwagon τα επιτυγχάνει σε 11,3 δλ., έναντι 12,0 που χρειάζεται η Lybra. Σε επίπεδα θορύβου ο κινητήρας της Sportwagon είναι πιο αθόρυβος με πιο ομαλή λειτουργία κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις. Συγκεκριμένα με 5η ταχύτητα και 140 χλμ./ώρα o θόρυβος στο εσωτερικό της Sportwagon φτάνει τα 71,4 db, 5,1 λιγότερα ντεσιμπέλ από την Lybra.
O δίμπουζος κινητήρας 1,6 λίτρων της Sportwagon αποδίδει 119 ίππους. Η ελαστικότητά του στις χαμηλές στροφές είναι μέτρια ενώ σε υψηλό φάσμα στροφών παράγει μία ιδιαίτερα ευχάριστη χροιά.
Το μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων που κινεί τη βασική έκδοση της Lybra SW έχει καλύτερη ελαστικότητα από της Sportwagon και ανεβάζει εύκολα στροφές. H απόδοση του φτάνει τους 106 ίππους.