Η διχρωμία στις επενδύσεις της καμπίνας των επιβατών του C3 -στην έκδοση Exclusive της δοκιμής- δίνει "πόντους" στο έτσι και αλλιώς ευχάριστο σχεδιαστικά εσωτερικό του μοντέλου. Με τους ιδιόμορφους αεραγωγούς στο ταμπλό να δίνουν μια νότα φουτουρισμού στην αισθητική του μοντέλου, οι επιβάτες του C3 έχουν άμεσα την αίσθηση της φρέσκιας σχεδίασης. Τα πλαστικά που επενδύουν το ταμπλό είναι σκληρά στην αφή αλλά σαφώς καλύτερης ποιότητας από αυτά που συναντώνται στο Saxo. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες κάνουν το εσωτερικό ιδιαίτερα φωτεινό, γεγονός που εντείνεται και από τις ανοιχτόχρωμες επενδύσεις. Οι καμπύλες κολόνες που πλαισιώνουν το εμπρόσθιο παρμπρίζ δίνουν την αίσθηση ευρυχωρίας μεγαλύτερου αυτοκινήτου στους επιβάτες. Σε γενικές γραμμές η εργονομία κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα, με highlight την τοποθέτηση των χειριστηρίων ελέγχου του ηχοσυστήματος στην άκρη του μοχλοδιακόπτη των υαλοκαθαριστήρων. Οι διακόπτες για τα παράθυρα των εμπρός θυρών "παραδοσιακά" (όπως συμβαίνει και στα Citroen Saxo, Peugeot 106 και 206) βρίσκονται σε θέση που δυσχεραίνει την πρόσβασή τους από τον οδηγό, ο οποίος πρέπει να σκύψει για να τους χρησιμοποιήσει. Χαμηλά είναι τοποθετημένος και ο επιλογέας των ταχυτήτων.
Η διχρωμία των σκληρών πλαστικών του ταμπλό δίνει ευχάριστο τόνο στο εσωτερικό του Γαλλικού μοντέλου. Η ποιότητα της συναρμολόγησης είναι αρκετά καλή.
Εμπρός από τον επιλογέα ταχυτήτων βρίσκονται διακόπτες για τα ηλ. παράθυρα.
Η επένδυση των εμπρόσθιων θυρών φέρει διπλό αποθηκευτικό χώρο. Όμορφης σχεδίασης είναι και η χειρολαβή.
Οι στρογγυλοί αεραγωγοί με το μεταλλικό χρώμα συναντώνται από την έκδοση Comfort.
Οι ενδείξεις στον πίνακα των οργάνων είναι μεγάλες και ευανάγνωστες. Εξοικείωση χρειάζεται το στροφόμετρο.