Χωρίς
αλλαγές οι διαθέσιμοι χώροι,
καλή η ποιότητα
Στο εσωτερικό του
Ιταλικού μοντέλου η
διαμόρφωση είναι απαράλλαχτη
σε σχέση με αυτή της τρίθυρης
έκδοσης. Ο διάκοσμος είναι ο
ίδιος, όπως και οι διαθέσιμοι
για τους επιβάτες χώροι. Η
διευκόλυνση της πρόσβασης
του πίσω καθίσματος για τους
επιβάτες είναι το ουσιαστικό
όφελος που προκύπτει από το
πεντάθυρο αμάξωμα. Μεγάλη
είναι η ευκολία για την επι/αποβίβαση,
αφού πλέον δεν τίθεται θέμα
εξόδου του ενός εκ των δύο
μπροστινών για τη
διεκπεραίωση της διαδικασίας.
Αξίζει αναφοράς η έξυπνη και
"στυλάτη" επιλογή των
Ιταλών σχεδιαστών, για τα
ηλεκτρικά παράθυρα των πίσω
θυρών, ο έλεγχος των οποίων
από την πόρτα του οδηγού
γίνεται με τους ίδιους
διακόπτες που χρησιμεύουν
και για τα εμπρός. Στο πίσω
κάθισμα βολεύονται δύο
ενήλικοι επιβάτες με αρκετή
άνεση, ενώ τρεις θα χρειαστεί
να κάνουν αρκετές
παραχωρήσεις. Αυτά είναι
δεδομένα και για την τρίθυρη
έκδοση του μοντέλου. Η μόνη
διαφορά έγκειται στο
χαμηλότερο ύψος της
πεντάθυρης (κατά 6 mm), στοιχείο
που καθιστά την επαφή των
κεφαλιών των πίσω επιβατών με
την επένδυση της οροφής, πιο
συχνή από ό,τι στην τρίθυρη
έκδοση. Ο χώρος αποσκευών
έχει παραμείνει ίδιος (280
λίτρα). Τα καθίσματα τόσο
εμπρός όσο και πίσω είναι
αναπαυτικά και
αποδεικνύονται ξεκούραστα
ακόμα και μετά από πολύωρο
ταξίδι. Τα μπροστινά
προσφέρουν και πολύ καλή
στήριξη στα σώματα οδηγού και
συνοδηγού. Ο οδηγός μπορεί να
βρει εύκολα την ιδανική θέση
ανάλογα με τη σωματική του
διάπλαση, χρησιμοποιώντας
τις πολλαπλές ρυθμίσεις του
καθίσματος και του τιμονιού.
Τα
καλά υλικά και η
συναρμολόγηση στο ταμπλό
συνθέτουν μια
ενδιαφέρουσα εικόνα, που
ικανοποιεί όσους δίνουν
προτεραιότητα στην
ποιότητα, χωρίς να "αμελείται"
το design.
Οι
ρυθμίσεις του καθίσματος
και του τιμονιού βοηθούν
στην εξεύρεση της
καλύτερης δυνατής θέσης
οδήγησης, ανεξάρτητα με το...
μήκος των ποδιών της/του
οδηγού...
Οι
στρογγυλοί αεραγωγοί στις
άκρες του ταμπλό είναι "σπονδή"
στο design με την
περιορισμένη χρήση νίκελ
να τους κοσμεί.
Στο
πίσω αναπαυτικό κάθισμα
φιλοξενούνται με αρκετή
άνεση δύο ενήλικοι.
Ο
χώρος αποσκευών έχει
εκμεταλλεύσιμο όγκο 280
λίτρων, που είναι μάλλον
μικρή χωρητικότητα για τα
δεδομένα της κατηγορίας.
Το
στάνταρ -στην έκδοση
Distinctive- ράδιοCD έχει αρκετά
καλή απόδοση. Οταν η
ποτηροθήκη
χρησιμοποιείται όμως, η
πρόσβαση στα χειριστήριά
του είναι προβληματική.
ΔΟΚΙΜΗ Alfa Romeo 147 1,6 5d
Αιθέρια και πρακτική...