ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/5/2001

Εμφαση στην άνεση και όχι στη γρήγορη οδήγηση

Από τα πρώτα κιόλας μέτρα στο δρόμο είναι εμφανής ο προσανατολισμός της ανάρτησης του νέου Sephia II. Η ρύθμισή της είναι πολύ μαλακή, κάτι που ωφελεί την άνεση των επιβατών, καθώς αμβλύνει με πολύ καλό τρόπο τις περισσότερες κακοτεχνίες των δρόμων. Εκεί όμως όπου δείχνει τις αδυναμίες της είναι στη γρήγορη οδήγηση (που σε καμία περίπτωση δεν αρμόζει στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου αλλά και στους καταναλωτές που απευθύνεται). Στις στροφές το αμάξωμα του νέου Sephia II εμφανίζει αυξημένες κλίσεις με υποστροφικά φαινόμενα, τα οποία προκαλούνται σχετικά γρήγορα λόγω και της μειωμένης ελκτικής - πλευρικής πρόσφυσης των τροχών. Αντιθέτως, δε θα προβληματίσει σε λογικούς ρυθμούς κίνησης. Σε αυτή την περίπτωση η οδική συμπεριφορά είναι προβλέψιμη και ασφαλής ακόμα και για τον άπειρο οδηγό. Στις ευθείες το αμάξωμα παραμένει σταθερό, αρκεί να μην ξεπεραστούν οι λογικές ταχύτητες (έως 140 χλμ./ώρα). Στην περίπτωση που οι ρυθμοί κίνησης ανέβουν είναι υπαρκτές μικρές τάσεις "πλεύσης" που οφείλονται κυρίως στη μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων. Μέτρια είναι η αίσθηση του κιβωτίου ταχυτήτων καθώς και του πεντάλ του συστήματος πέδησης που όμως αποδεικνύεται αποτελεσματικό ακόμα και μετά από έντονη χρήση..

Με ταχύτητες έως τα 140 χλμ./ώρα η ευστάθεια του αμαξώματος του νέου Sephia II είναι ικανοποιητική. Οταν ξεπεραστούν όμως αυτές οι ταχύτητες το τιμόνι παρουσιάζει μικρή ασάφεια. Οι τροχοί διάστασης 185/65/14 καλύπτονται από όμορφης σχεδίασης τάσια.


Στις στροφές ο οδηγός του Sephia II δε θα προβληματιστεί όταν κινείται σε "οικογενειακούς" ρυθμούς. Σε αντίθετη περίπτωση η αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος, η μέτρια ελκτική - πλευρική πρόσφυση και η αντίστοιχη αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης αποθαρρύνουν τον οδηγό.






 ΔΟΚΙΜΗ: Kia Sephia II 1,6
 
Xαμηλή τιμή σε μεγάλες διαστάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Ελαστικός κινητήρας με αυξημένα επίπεδα θορύβου 
Πολύ καλοί χώροι, λειτουργικότητα και εργονομία
Εμφαση στην άνεση και όχι στη γρήγορη οδήγηση
Δύο αερόσακοι από τη βασική έκδοση