Οπως επιβάλλεται από το χαρακτήρα των μοντέλων που ανήκουν στη μεσαία κατηγορία, οι ασφαλείς μετακινήσεις είναι το απόλυτο ζητούμενο πάνω και πέρα από όλα τα άλλα (π.χ. οδηγικές ανησυχίες, σπορτίφ συμπεριφορά, κ.λ.π.). Ως εκ τούτου, η ρύθμιση της ανάρτησης που σε κάθε περίπτωση έχει γίνει με στόχο την παροχή της μέγιστης δυνατής άνεσης των επιβατών, δείχνει λογική συνέχεια στα τρία μοντέλα του συγκριτικού. Οι διαφορές που εντοπίζονται δίνουν ορισμένες ενδιαφέρουσες "πινελιές" στο χαρακτήρα του κάθε μοντέλου ξεχωριστά, προσφέροντας αυτή τη διαφορετική "γεύση" που ξεχωρίζει και το κοινό του καθενός ανά περίπτωση. Κάθε ένα από τα τρία μοντέλα μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, προκειμένου ακόμα και τα οδηγικά παραπτώματα να "συγχωρεθούν" χωρίς συνέπειες.
Το Nissan Primera, εκτός από το σχεδιαστικά αδιάφορο προφίλ του παρελθόντος, έχει αποπέμψει και τον ανάλογο οδηγικό χαρακτήρα. Έτσι τώρα η σύγχρονη γενιά εμφανίζεται ικανή να καλύψει ακόμα και απαιτήσεις για σβέλτη οδήγηση, με καλό κράτημα και κάλυψη των αισθήσεων του οδηγού σε επίπεδο συμπεριφοράς. Η ανάρτηση περιορίζει αρκετά τις κλίσεις στις στροφές, ενώ καθιστά τις αλλαγές πορείας που κελεύει ο οδηγός μέσω του τιμονιού, άμεσες. Τα φρένα χωρίς να προσφέρουν κορυφαία αίσθηση, είναι αποτελεσματικά και δεν εμφανίζουν σημάδια κόπωσης από τη σκληρή χρήση.
Το Γερμανικό νεοεισαχθέν Vectra αποδεικνύεται ακλόνητο σε στροφές και ευθείες, με τη γεωμετρία της ανάρτησης να του προσδίδει εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά και κορυφαία ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση έχει τη σφιχτότερη μεταξύ των τριών ρύθμιση και ο έλεγχος των κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές είναι αποτελεσματικός. Χάρη στην εξαιρετική ηχομόνωση, η ταχύτητα κίνησης ακόμα και όταν ξεπερνά το νόμιμο όριο στην Εθνική οδό, δε γίνεται αισθητή σε οδηγό και επιβάτες, ενώ και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης δύσκολα θα προσεγγιστούν από το μέσο οδηγό σε στροφές. Η υποστροφή κάνει την εμφάνιση αρκετά προοδευτικά και ελέγχεται εύκολα, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του Nissan Primera. Τα φρένα του Γερμανικού μοντέλου υστερούν σε αίσθηση έναντι των αντίστοιχων των άλλων δύο μοντέλων αλλά είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά και το ΑΒS δεν ενεργοποιείται εύκολα.
Η Γαλλική πρόταση, όπως παραδοσιακά συμβαίνει, προάγει την άνεση των επιβατών, ενώ καταφέρνει να συνδυάζει ιδανικά και τα κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά. Το αμάξωμα του μοντέλου, παρά τις κλίσεις που εμφανίζει ελέω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, δε θα εκτραπεί από την επιθυμητή πορεία ακόμα και όταν ο οδηγός το παρακάνει. Η ελαφρά υπερστροφή που θα εμφανιστεί ως συνέπεια της αρκετά μεγαλύτερης ταχύτητας εισόδου σε κάποια στροφή, εξουδετερώνεται εύκολα από τον οδηγό, χάρη στο άμεσο και με καλή αίσθηση τιμόνι. Τα φρένα είναι πολύ καλά σε απόδοση και με την κορυφαία μεταξύ των τριών αίσθηση.
Οι κλίσεις του αμαξώματος της Laguna II δεν επηρεάζουν ούτε κατ' ελάχιστον την πορεία που έχει χαράξει ο οδηγός.
Η σφιχτή ανάρτηση του Opel Vectra περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, ενώ παράλληλα βελτιώνει και την αίσθηση του τιμονιού.
Σταθερό και ασφαλές το Ιαπωνικό μοντέλο μπορεί να καλύψει ακόμα και οδηγικές ανησυχίες, όντας εξαιρετικά σταθερό σε στροφές και ευθείες.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Nissan Primera 1,8-Opel Vectra 1,8-Renault Laguna II 1,8 Τριεθνές ζήτημα...