Στο εσωτερικό του μικρού Γαλλικού μοντέλου, από την πρώτη κιόλας στιγμή, τις εντυπώσεις κερδίζει η βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν ποιότητα των πλαστικών αλλά και των υπόλοιπων υλικών που συναντώνται εκεί. Η σχεδίαση τείνει προς τα Γερμανικά πρότυπα, με τις μεγάλες επιφάνειες να τονίζουν τη στιβαρότητα και την ανθεκτική κατασκευή. Νέας σχεδίασης είναι και το τιμόνι με τη δερμάτινη στεφάνη.
Ο πίνακας οργάνων δεν είναι σημαντικά διαφοροποιημένος σε σχέση με το παρελθόν, καθώς τη διαφορά ουσιαστικά κάνουν το περίγραμμα σε απόχρωση αλουμινίου των κυρίως οργάνων (στροφόμετρο, ταχύμετρο)και της συστοιχίας των φωτεινών ενδείξεων των διαφόρων λειτουργιών.
Τα καθίσματα έχουν παραμείνει απαράλλαχτα σε σχέση με αυτά της απελθούσας έκδοσης, γεγονός που μόνο ως θετικό μπορεί να χαρακτηριστεί, καθώς τα μπροστινά προσφέρουν πλήρη στήριξη στα σώματα οδηγού/συνοδηγού.
Η θέση οδήγησης είναι σύμφωνη ως προς τα καθιερωμένα πρότυπα της κατηγορίας, που θέλουν τον οδηγό να βρίσκεται αρκετά ψηλά σε σχέση με το δρόμο έτσι ώστε να έχει την καλύτερη δυνατή περιφερειακή ορατότητα.
Και πράγματι, στο Clio, όπως και στην προηγούμενη έκδοση, η ορατότητα είναι πολύ καλή προς όλες τις κατευθύνσεις, με μόνη αναστολή τις φαρδιές πίσω κολόνες και τις "νεκρές" γωνίες που δημιουργούν.
Τα υλικά στα ταμπλό του νέου Clio είναι σαφώς αναβαθμισμένα σε σχέση με το απελθόν.
Η σχεδίαση παραπέμπει σε Γερμανικές προτάσεις της κατηγορίας και όχι μόνο. Η στιβαρή συναρμολόγηση προδιαθέτει για μακροχρόνια απουσία τριγμών.
Το ράδιο-cd είναι σύμφωνο σχεδιαστικά με την αισθητική της υπόλοιπης κεντρικής κονσόλας, στην οποία οι επίπεδες επιφάνειες έχουν τον πρώτο λόγο.
Το "πλήκτρο" για το άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών θυμίζει το αντίστοιχο του Peugeot 607 καθώς βρίσκεται στο μέσο του μεγάλου σήματος.
Ο διακόπτης για την απενεργοποίηση του αερόσακου του συνοδηγού βρίσκεται στο υποβραχιόνιο της δεξιάς πόρτας.
ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio 1,4 16V Ανανέωση επιθετικής γραμμής