Οι ελαστικοί σύνδεσμοι στις αρθρώσεις του πίσω άξονα έχουν επιφέρει μικρή βελτίωση στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο και ιδιαίτερα στις στροφές. Ακόμα πιο στιβαρό το πίσω μέρος του Clio, το οποίο για να ανοίξει την τροχιά του χρειάζεται ορισμένους ειδικούς χειρισμούς από τον οδηγό, καθώς υπό κανονικές συνθήκες παραμένει ακλόνητο στην προδιαγεγραμμένη από το χειριστή τροχιά. Η κατευθυντικότητα του μικρού Γαλλικού μοντέλου παραμένει εξαιρετική, ενώ η αίσθηση που προσφέρει το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι είναι αρκετά καλή. Ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης μεταβάλλεται και η υποβοήθηση, συνεισφέροντας στην καλύτερη δυνατή αίσθηση προς τον οδηγό. Οσο η ταχύτητα αυξάνει τόσο το τιμόνι γίνεται πιο
"βαρύ". Οι κλίσεις που εμφανίζονται στις στροφές δεν είναι μικρές. Καμία απολύτως παρενέργεια δεν επιφέρουν στην κατευθυντικότητα του Clio, καθώς η γεωμετρία της ανάρτησης του προσδίδει κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά. Στις ευθείες, η απορρόφηση των ανωμαλιών είναι από τις καλύτερες μεταξύ των αυτοκινήτων της κατηγορίας, γεγονός που "ανεβάζει" τον πήχη για την προσφερόμενη προς τους επιβάτες άνεση. Πολύ καλός είναι επίσης και ο έλεγχος των εγκάρσιων ταλαντώσεων του αμαξώματος στις αλλεπάλληλες ανωμαλίες.
Στις στροφές το χαρακτηριστικό σήκωμα του εσωτερικού πίσω τροχού καταδεικνύει τη στιβαρότητα του πλαισίου και τις μικρές διαδρομές της ανάρτησης.
Η προδιαγεγραμμένη από τον οδηγό τροχιά τηρείται μέχρι το υψηλό όριο της πρόσφυσης, όπου η προοδευτική υποστροφή αποτελεί την καλύτερη προειδοποίηση.
Ιδιαίτερα καλαίσθητες οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου.
Η ανάρτηση του μικρού μοντέλου απορροφά με απόλυτα ικανοποιητικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο έλεγχος των εγκάρσιων ταλαντώσεων του αμαξώματος κατά τη διεύλεση από αλλεπάληλες ανωμαλίες του δρόμου,
είναι απόλυτα ικανοποιητικός.
ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio 1,4 16V Ανανέωση επιθετικής γραμμής