Τα οδικά χαρακτηριστικά των δύο νέων μοντέλων αποτελούν σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Τα C3 και Fiesta σε καμία περίπτωση δεν υιοθετούν το χαρακτήρα των γρήγορων GT και δεν απευθύνονται στους θιασώτες του είδους. Μπορεί οι ισχυροί κινητήρες τους να προϊδεάζουν αρχικά τον χρήστη, ωστόσο οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων και οι σχέσεις μετάδοσης των κιβωτίων δεν "προκαλούν" τη διάθεση για οδήγηση στα όρια.
Πιο συγκεκριμένα, το Citroen C3 διαθέτοντας ένα αξιόλογο πλαίσιο, ένα πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης (ηλεκτρική υποβοήθηση, μεταβαλλόμενη ανάλογα την ταχύτητα κίνησης) και μια καλορυθμισμένη ανάρτηση με γνώμονα την άνεση εντυπωσιάζει με τον τρόπο που κινείται σε ευθείες και στροφές. Η μαλακή ρύθμιση στην ανάρτηση ωφελεί την άνεση των επιβατών και επιτρέπει τις αυξημένες κλίσεις στο αμάξωμα, χωρίς κανένα ωστόσο ίχνος αστάθειας σε ανοιχτές καμπές στην Εθνική Οδό ή σε κλειστές στροφές στον επαρχιακό δρόμο. Οι αντιδράσεις του αμαξώματος (υποστροφή αλλά και πιο σπάνια υπερστροφή) είναι προοδευτικές και κατά συνέπεια εύκολα ελεγχόμενες. Σύμμαχος του οδηγού αποτελεί επιπλέον το εξαιρετικό σε αίσθηση και απόδοση σύστημα πέδησης που αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω.
Από την άλλη μεριά, ο οδικός χαρακτήρας του Ford Fiesta θυμίζει αυτόν αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Το στιβαρό πλαίσιο του μοντέλου συνδυάζεται με απόλυτη επιτυχία με τη σφικτή ανάρτηση -που δε μειώνει σημαντικά την άνεση των επιβατών- προσφέροντας ουδέτερη συμπεριφορά κάτω από όλες τις συνθήκες και απόλυτη σταθερότητα τόσο σε αλλεπάλληλες στροφές όσο και σε ευθείες με πλευρικούς ανέμους αρκετά έντονους. Ο οδηγός θα ικανοποιήσει ακόμα και τις σπορτίφ ανησυχίες του, βοηθούμενος από την ακρίβεια του τιμονιού και την αποτελεσματικότητα των φρένων, που έχουν καλή αίσθηση αλλά είναι λιγότερο άμεσα από του C3 στις εντολές του πεντάλ.
Ιδιαίτερα σταθερό στην πορεία που επιλέγει ο οδηγός εμφανίζεται το Citroen C3. H άνεση που προσφέρει η ανάρτηση στους επιβάτες είναι κορυφαία για την κατηγορία, ενώ στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αυξημένες και το κράτημα πολύ καλό.
Το στιβαρό πλαίσιο του Fiesta συνδυάζεται άψογα με τη σφικτή ανάρτηση εξασφαλίζοντας προοδευτικές και απόλυτα ελεγχόμενες αντιδράσεις κάτω από όλες τις συνθήκες. Οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι περιορισμένες και όταν τα όρια ξεπεραστούν, η υποστροφή έχει τον πρώτο -και μοναδικό- λόγο.
Συκριτικό Citroen C3 1,6 - Ford Fiesta 1,6 Ήρθαν για να μείνουν