Σε πλήρη αρμονία με το γενικότερα επιθετικό ύφος του μοντέλου βρίσκεται ο χαρακτήρας που επιδεικνύει στο δρόμο. Η σοφιστικέ διάταξη της ανεξάρτητης ανάρτησης σε όλους τους τροχούς, με διπλά ψαλίδια εμπρός και γόνατα ΜακΦέρσον με δύο εγκάρσιους και ένα διαμήκη βραχίονα πίσω, προσαρμοσμένα σε αλουμινένιο υποπλαίσιο, (αντιστρεπτικές δοκοί υπάρχουν και στους δύο άξονες) διατηρείται και στη νέα γενιά της 156. Το αποτέλεσμα είναι πολύ θετικό καθώς όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος ελέγχονται στο μέγιστο βαθμό. Η ουδετερότητα είναι το βασικό γνώρισμα σε δρόμο με στροφές, με αποτέλεσμα ο οδηγός να προκαλείται να πιέσει ολοένα και περισσότερο το όχημα το οποίο χαράσσει με ακρίβεια την τροχιά του. Σε οριακές καταστάσεις εμφανίζεται υποστροφή η οποία όμως γίνεται ελάχιστα αντιληπτή καθώς εμπλέκεται το VDC (Vehicle Dynamic Control) το οποίο απομακρύνει οποιοδήποτε κίνδυνο αποσταθεροποίησης του οχήματος. Το VDC ελέγχει συνεχώς την πρόσφυση των τροχών και συνεργάζεται με το ASR το οποίο ελέγχει το σπινάρισμα αλλά και το MSR το οποίο φροντίζει να μην υπάρχει ολίσθηση των τροχών λόγω απότομου κατεβάσματος σχέσης στο κιβώτιο. Πολύ καλές εντυπώσεις άφησε το σύστημα διεύθυνσης αλλά και τα φρένα τα οποία φέρουν αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω. Μάλιστα πίσω η διάμετρός τους είναι αυξημένη κατά 25 χιλ.
Το ηλεκτρονικό σύστημα VDC δεν αφήνει περιθώρια για "ατασθαλίες" και αποσταθεροποίηση του οχήματος.
Τα ελαστικά 215/45 ZR 17 που διέθετε το όχημα της δοκιμής διατίθενται προαιρετικά.