Το εσωτερικό της X-Type, παρά την έλλειψη δερμάτινων επενδύσεων, αποπνέει ένα μοναδικό αέρα πολυτέλειας. Τόσο η σχεδίαση του ταμπλό με την "ξύλινη" μετωπική επιφάνεια, όσο και αυτή των καθισμάτων, αποτελεί άμεση παραπομπή στις Jaguar του παρελθόντος. Στην τάξη -ή, καλύτερα, στη σωστή εποχή- επαναφέρουν με τη σχεδίασή τους τα όργανα ελέγχου και οι διακόπτες στο ταμπλό.
Τα περισσότερα από τα πλαστικά που συναντώνται στην καμπίνα των επιβατών της X-Type είναι πολύ καλής ποιότητας, με εξαίρεση αυτό που επενδύει την κεντρική κονσόλα. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό για να χαλάσει την απόλυτα θετική συνολική εικόνα του μοντέλου. Από τις έξυπνες επιλογές των σχεδιαστών της Jaguar έχουν προκύψει αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι στην καμπίνα των επιβατών, με "high light" τις διπλές θήκες στις πόρτες. Για τις αποσκευές των επιβατών, η χωρητικότητα του σχετικού χώρου αποδεικνύεται ικανοποιητική, παρά την αντίθετη παράδοση των μοντέλων της εταιρείας στον τομέα. Ο χώρος αποσκευών δεν έχει κανονικό σχήμα αλλά διαθέτει μεγάλο βάθος και είναι σχετικά "ρηχός", με χωρητικότητα 452 λίτρων.
Αναφορικά με τους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες, η X-Type αποδεικνύεται αρκετά ευρύχωρη. Πέντε κανονικού αναστήματος ενήλικοι επιβάτες θα μετακινηθούν με αρκετή άνεση ακόμα και όταν έχουν να διανύσουν μεγάλη απόσταση. Η ανάρτηση και τα αναπαυτικά χαμηλά τοποθετημένα καθίσματα συνεισφέρουν εξίσου στη διατήρηση αρκετά καλού επιπέδου άνεσης. Μόνο ο μεσαίος πίσω επιβάτης ίσως να δυσκολευτεί λίγο με το ογκώδες "τούνελ" της μετάδοσης.
Αρκετά καλή ποιότητα υλικών και συναρμολόγηση που θυμίζει Γερμανικές ανταγωνιστικές κατασκευές. Τα δύο αυτά "συστατικά" διασφαλίζουν την απουσία κάθε υποψίας τριγμού ή θορύβου. Η σχεδίαση του ταμπλό καταδεικνύει άμεσα τις ρίζες και την προέλευση του αυτοκινήτου, αφού ακολουθεί τις παραδοσιακές "φόρμες" των μοντέλων της Jaguar.
Ο χώρος για τις αποσκευές έχει αρκετό βάθος, ενώ είναι "ρηχός". Το κατώφλι φόρτωσης είναι κάπως ψηλό και η κανονικότητα του σχήματος διαταράσσεται από τους θόλους των τροχών. Η χωρητικότητα ωστόσο ανέρχεται στα 452 λίτρα.
Η κεντρική κονσόλα με το ελλειψοειδές επάνω μέρος είναι επενδεδυμένη με πλαστικό ελαφρώς κατώτερο ποιοτικά σε σχέση με ό,τι θα περίμενε κανείς από μια Jaguar. Εργονομικά "παράδοξα" δεν παρατηρούνται.
Πολύ όμορφες είναι οι ζάντες αλουμινίου της X-Type οι οποίες πλαισιώνονται από ελαστικά διάστασης 205/55- 16.
Ο θυρεός της Jaguar "δείχνει τα δόντια του" στον ανταγωνισμό της πολυτελούς κατηγορίας, καθώς η "μικρή" X-Type είναι ανταγωνιστική σε κάθε επίπεδο.
Διπλά φωτιστικά σώματα με προσωπικότητα. Πιστά σε μια παράδοση που η πάροδος του χρόνου δεν έχει "παραμορφώσει".
Πολύ καλό δέρμα επενδύει το τετράκτινο τιμόνι αλλά και τον επιλογέα, στον οποίο συναντάται και αλουμίνιο.
ΔΟΚΙΜΗ Jaguar X-Type 2,5 V6 Κλασική αξία σε ελληνικό "καμβά"