Το μηχανικό σύνολο των 2,5 λίτρων με το οποίο εφοδιάζεται η X-Type διακρίνεται όπως και οι περισσότεροι κινητήρες με αυτή τη διάταξη κυλίνδρων (V) για την πολιτισμένη λειτουργία του. Δεν είναι τυχαίο πως τέτοιοι κινητήρες χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον σε πολυτελή μοντέλα. Σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας, ο κινητήρας του Βρετανικού μοντέλου δείχνει να διαθέτει μεγάλα αποθέματα ροπής. Το κιβώτιο των ταχυτήτων με τις μακριές σχέσεις ταιριάζει απόλυτα στον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του μοντέλου. Το χαμηλό επίπεδο του παραγόμενου θορύβου του κινητήρα ανεξαρτήτως στροφών λειτουργίας και η πολύ καλή ηχομόνωση, επιτρέπουν στους επιβάτες να μιλούν χαμηλόφωνα ακόμα και όταν η ταχύτητα κίνησης υπερβαίνει τα 220 χλμ./ώρα. Χάρη στη μεγάλη απόδοση του κινητήρα αλλά και την τετρακίνηση, οι επιδόσεις της X-Type από στάση αλλά και εν κινήσει είναι αρκετά καλές, παρά το αυξημένο βάρος του αμαξώματος.
Η τετρακίνηση φροντίζει για την πλήρη εκμετάλλευση της παραγόμενης ισχύος από τον κινητήρα αλλά και την καλύτερη δυνατή οδική συμπεριφορά. Η διάταξη της ανάρτησης είναι αποτελεσματική.
Βελούδινο σε λειτουργία, το μηχανικό σύνολο της X-Type έχει υψηλή απόδοση και προσδίδει καλές επιδόσεις στο αμάξωμα.
ΔΟΚΙΜΗ Jaguar X-Type 2,5 V6 Κλασική αξία σε ελληνικό "καμβά"