Η απευθείας αντιπαράθεση των δύο ανταγωνιστικών μοντέλων μας έδωσε την ευκαιρία να "ξεκαθαρίσουμε" την εικόνα του καθενός από αυτά και να διαπιστώσουμε ποιο από τα δύο καλύπτει πληρέστερα τις ανάγκες ενός οικογενειάρχη που χρειάζεται την ισχύ και τη ροπή του δίλιτρου κινητήρα. Η πρόταση της Citroen είναι συνολικά πολύ καλή και διαθέτει προτερήματα που εκτιμώνται από όσους έχουν προηγούμενη εμπειρία με μοντέλα του Γάλλου κατασκευαστή: Απαράμιλλη άνεση και δυνατότητα κάλυψης μεγάλων αποστάσεων με υποδειγματική ευκολία. Δείχνει και είναι η λογική εξέλιξη των έτσι και αλλιώς τεχνολογικά προηγμένων μοντέλων στα οποία μας έχει "συνηθίσει" η Citroen τα τελευταία 20 περίπου χρόνια. Τεχνολογικό highlight του μοντέλου είναι φυσικά η νέας γενιάς υδροενεργητική ανάρτηση.
Το Ford Mondeo, από την άλλη, είναι μια πραγματική εξέλιξη-επανάσταση για την πολυεθνική κατασκευάστρια. Ως απόγονος ενός καθ' όλα "αξιοπρεπούς" ομώνυμου μοντέλου, δείχνει πως πρέπει να είναι οι επόμενες γενιές για κάποια αυτοκίνητα. Μόνο το κοινό όνομα θυμίζει τον "πρόγονο", που στην πράξη δείχνει τελείως ξεπερασμένος, αφού η νέα γενιά είναι τόσο καλή σε κάθε επίπεδο, που "πείθει" και τους πλέον δύσπιστους πως μια νέα εποχή για τη Ford έχει ξεκινήσει και για όσους έχουν ακόμα "ενδοιασμούς" τα 1,4 εκατομμύρια δρχ. της διαφοράς της τιμής υπέρ του Mondeo είναι καταλυτικά.
Δύο καθ' όλα αξιόλογα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας, που διατίθενται σε πολύ καλή τιμή αγοράς, ενώ έχουν ουσιώδη και σημαντικά "θέλγητρα" για την κατάκτηση της προτίμησης ενός παραδοσιακά απαιτητικού κοινού.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C5 2,0-Ford Mondeo 2,0 Ενας και ένας