Τα ταμπλό των VW Passat Variant και Citroen C5 Break είναι ίδια τόσο ποιοτικά όσο και σχεδιαστικά με αυτά των υπόλοιπων εκδόσεών τους (το 4θυρο Passat και τη 5θυρη C5 αντίστοιχα). Το εσωτερικό του Γερμανικού μοντέλου αποπνέει στιβαρότητα στον παρατηρητή, ενώ το πάνω μέρος του είναι κατασκευασμένο από πολύ καλής ποιότητας αφρώδη υλικά.
Σε ανάλογα επίπεδα κυμαίνεται και το φινίρισμά του, κάτι που διαπιστώνεται και στην πράξη, καθώς κατά την κίνηση του αυτοκινήτου σε δρόμους κακής ποιότητας δεν ακούστηκε κανένας τριγμός. Το ταμπλό της C5 έχει πιο "εμπνευσμένη" σχεδίαση από το αντίστοιχο του Passat, κάτι που δεν ισχύει για τον πίνακα οργάνων στο Γαλλικό μοντέλο, ο οποίος είναι λιτός αισθητικά. Η ποιότητα συναρμολόγησης παρουσιάζει ατέλειες, καθώς παρατηρήθηκαν τριγμοί σε έντονες ανωμαλίες του δρόμου.
Συνολικά το εσωτερικό του Passat διαθέτει καλύτερης ποιότητας υλικά από αυτό της C5, ενώ δίνει την εντύπωση ενός πιο πολυτελούς αυτοκινήτου.
Οι επιμέρους διακόπτες του ταμπλό και στα δύο αυτοκίνητα βρίσκονται σε κοντινές αποστάσεις από τον οδηγό. Ο τελευταίος θα νιώσει πιο άνετα στο αναπαυτικό κάθισμα της C5, ενώ δε θα δυσκολευτεί για την εύρεση της καλύτερης δυνατής θέσης οδήγησης, η οποία είναι καλύτερη στο VW. Και στα δύο αυτοκίνητα το τιμόνι ρυθμίζεται καθ' ύψος (όπως και το κάθισμα) και κατά το διαμήκη άξονά του.
Ο οδηγός της C5 έχει πολλαπλές ρυθμίσεις για το κάθισμα και το
τιμόνι.
To πάνω μέρος του ταμπλό της C5 αποτελείται από καλής ποιότητας αφρώδες υλικό. Η συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων του δεν είναι στα επίπεδα του VW.