Τα διαφορετικά οδικά χαρακτηριστικά των δύο αυτοκινήτων της συγκριτικής δοκιμής γίνονται άμεσα αντιληπτά από τον οδηγό από τα πρώτα μέτρα κίνησης. Η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες -σε συνδυασμό με τα αναπαυτικά καθίσματα- η ανάρτηση της C5 Break, είναι πιο υψηλού επιπέδου από αυτή του VW με την πιο σφιχτή ρύθμιση. Κινούμενα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, τα αμαξώματα των δύο στέισον βάγκον αυτοκινήτων παρουσιάζουν πολύ καλή σταθερότητα, ενώ στις υψηλές ταχύτητες η C5 είναι ελαφρώς πιο σταθερή. Σε δρόμο με στροφές ο οδηγός είναι σε θέση να κινηθεί πιο σβέλτα με το Passat Variant, εκμεταλλευόμενος τον πιο δυνατό κινητήρα και τις σφιχτές αναρτήσεις, οι οποίες επιτρέπουν στο αμάξωμα του VW μικρότερες κλίσεις από αυτές της C5 Break. Η υποστροφή εκδηλώνεται πιο γρήγορα στο Passat, λόγω της μεγαλύτερης ισχύος του κινητήρα, ενώ το ESP -το οποίο δε διαθέτει η Citroen- διακόπτει άμεσα κάθε τάση αποσταθεροποίησης του αμαξώματος από την πορεία του. Το σύστημα διεύθυνσης του Γερμανικού στέισον βάγκον είναι πιο άμεσο από αυτό της C5. Τα φρένα των δύο αυτοκινήτων τα οποία αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω σε συνδυασμό με ABS, είναι ισχυρά, ενώ το αντίστοιχο πεντάλ του VW έχει καλύτερη αίσθηση.
Το Passat θα ικανοποιήσει περισσότερο τον οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί σβέλτα σε δρόμους με στροφές, λόγω του δυνατού κινητήρα και της σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησής του.
H C5 Break παρουσιάζει καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες από το VW. Παράλληλα σημαντικά καλύτερη είναι η άνεση που προσφέρουν η ανάρτηση και τα καθίσματα της C5.