Ο οικογενειακός προσανατολισμός του νέου 5θυρου Civic γίνεται άμεσα αντιληπτός κατά την οδήγησή του. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαδρομές εξασφαλίζει αρκετά καλή απορροφητικότητα των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Η εμπρός διάταξη της ανάρτησης του νέου 5θυρου Civic περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό και πίσω υπάρχουν διπλά ψαλίδια με αντιστρεπτική δοκό. Η ρύθμισή της εξασφαλίζει κατά βάση ουδέτερα χαρακτηριστικά και μόνο όταν πιεστεί και η άσφαλτος είναι κακής ποιότητας το αυτοκίνητο θα υποστρέψει προοδευτικά. Υπερστροφικά φαινόμενα θα παρουσιαστούν μόνο σε απότομη αλλαγή πορείας και με τις ανάλογες κινήσεις από τον οδηγό. Στο εθνικό δίκτυο το αμάξωμα του Civic παρουσιάζεται σταθερό και μόνο έντονοι πλευρικοί άνεμοι θα διαταράξουν την πορεία του. Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ και στερείται αίσθησης, ενώ η απόκρισή του είναι καλή. Τα φρένα με το στάνταρ ABS το οποίο συνδυάζεται με ηλεκτρονικό κατανεμητή της πίεσης και σύστημα βελτίωσης της ισχύος των φρένων έχουν αρκετά καλή αίσθηση και αποτελεσματικότητα.
Στις στροφές το 5θυρο Civic εμφανίζει αισθητές κλίσεις και κάτω υπό πίεση θα ανοίξει την τροχιά του. Το τιμόνι είναι ελαφρύ, ενώ τα φρένα είναι δυνατά με αρκετά καλή αίσθηση.
H μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης με τις μεγάλες διαδρομές αμβλύνει με αρκετά καλό τρόπο τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. To αμάξωμά του παρουσιάζεται σταθερό ακόμα και σε ταχύτητες τελικής.