Μια από τις εκπλήξεις που επιφυλάσσει το Hundai Getz στον οδηγό του είναι η ποιότητα της κύλισης καθώς και το γενικότερο στήσιμό του στο δρόμο. Το πίσω μέρος θα γλιστρήσει μόνο με σχετικές ενέργειες από τη μεριά του οδηγού. Η συμπεριφορά του μικρού μοντέλου κάτω από πίεση είναι αμιγώς υποστροφική, ενώ ο έλεγχος της κίνησης επιτυγχάνεται με ευκολία μέσω του σαφούς τιμονιού. Για τις δύσκολες καταστάσεις, τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.
Η σφιχτή ανάρτηση του μικρού Fiesta περιορίζει αλλά όχι σημαντικά τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Η συμπεριφορά του είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας.
Το Hyundai Getz κερδίζει τις εντυπώσεις με τον τρόπο που κινείται στο δρόμο. Η ποιότητα κύλισης ξεπερνά ακόμα και αυτή των Matrix και Coupe.
Το Opel Corsa εμπνέει ασφάλεια σε οδηγό και επιβάτες με τον τρόπο που πατάει στο δρόμο. Η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει αρκετά τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές.
Το Daihatsu YR-V επιδεικνύει ξεχωριστή εκρηκτικότητα στο δρόμο, χάρη στον εξαιρετικό κινητήρα και τη σφιχτή ανάρτηση.
Η υποστροφή κάνει γρήγορα την εμφάνισή της.
Συνδυάζοντας ιδανικά την άνεση με την κορυφαία οδική συμπεριφορά, το Renault Clio αποδεικνύεται το "αστέρι" της κατηγορίας στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.
Πλησιάζει τη χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Το αποτέλεσμα της ρύθμισης και της γεωμετρίας της ανάρτησης του Peugeot 206 είναι πολύ καλό.
Η συμπεριφορά του Suzuki Ignis στο δρόμο είναι ασφαλής και προβλέψιμη, όντας κατά βάση υποστροφική. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναισχετικά μικρά.
Εξαιρετικά σταθερό σε κάθε είδους δρόμο, το Toyota Yaris ικανοποιεί και τις οδηγικές ανησυχίες, αρκεί να εξοικειωθεί κανείς με τη μαλακή ανάρτηση.
Το VW Polo δίνει στον οδηγό του την αίσθηση αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Οι κλίσεις στις στροφές είναι αυξημένες και ο οδηγός δεν εμπνέεται για αναζήτηση ορίων.