Σε αντιπαράθεση με τα δεδομένα του ανταγωνισμού, το Κορεάτικο μοντέλο δείχνει να στέκεται πολύ καλά απέναντι σε καταξιωμένες προτάσεις. Το μηχανικό σύνολο διαθέτει εκτός από φορολογικά συμφέρουσα χωρητικότητα -έναντι των μοντέλων με κινητήρα 1,4 λίτρων- και καλή απόδοση που το τοποθετεί με αξιώσεις μεταξύ των αντιπάλων σε επίπεδο επιδόσεων.
Πολιτισμένος και ελαστικός, ο κινητήρας των 1,4 λίτρων του Ford Fiesta αποδεικνύεται παραπάνω από ικανοποιητικός για την κίνηση του μοντέλου.
Το μηχανικό σύνολο του Hyundai Getz προσφέρει επάρκεια ισχύος και ροπής για την άνετη κίνηση του μικρού αμαξώματος.
Το 1.200άρι μηχανικό σύνολο του Opel Corsa είναι πολύ καλό σε απόδοση, καθώς και σε λειτουργικά χαρακτηριστικά.
Ο 1.300άρης κινητήρας της Daihatsu με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων διακρίνεται για την απόδοση και την ελαστικότητά του.
Από τα δυνατότερα μηχανικά σύνολα στην κατηγορία, αυτό του Renault Clio διακρίνεται για τη μεστή του απόδοση
σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας.
Ελαστικότητα και μεστή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας είναι τα χαρακτηριστικά του κινητήρα των 1,4 λίτρων του Peugeot 206.
Το 1.300άρι μηχανικό σύνολο του Suzuki Ignis επιδεικνύει εξαιρετική ευστροφία αλλά και ελαφρώς τραχιά λειτουργία.
Ήταν και παραμένει ένα από τα πιο προηγμένα σε τεχνολογία μηχανικά σύνολα με χωρητικότητα 1,0 λίτρου.
Ο κινητήρας του Yaris επιδεικνύει πολύ καλή απόδοση.
Ο 1.200άρης κινητήρας του VW Polo είναι τρικύλινδρος και παράγει χαρακτηριστικό θόρυβο. Η απόδοσή του είναι καλή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας.