ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/9/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/9/2002

Διαφορετικοί προσανατολισμοί στο δρόμο

Ο τομέας στον οποίο το Peugeot 206 SW και η Skoda Fabia Reflex έρχονται σε πλήρη αντιπαράθεση είναι αναμφίβολα αυτός της οδικής συμπεριφοράς. Οι άνθρωποι της Γαλλικής εταιρείας φαίνεται ότι επιχείρησαν να συγκεράσουν την άνεση που πρέπει να προσφέρει ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο με τη σπορτίφ συμπεριφορά. Το αποτέλεσμα δικαιώνει την εταιρεία καθώς οι αναρτήσεις προσφέρουν πολύ ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης αλλά και πολύ καλή οδική συμπεριφορά ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Το 206 SW διαθέτει στον πίσω άξονα ανάρτηση η οποία αποτελείται από υστερούντες βραχίονες, δύο ράβδους στρέψης, αντιστρεπτική δοκό και αμορτισέρ. Επιπλέον υπάρχουν δύο ράβδοι οι οποίες συνδέουν τους υστερούντες βραχίονες με τον άξονα και δε συναντώνται στις υπόλοιπες εκδοχές του μοντέλου. Στο δρόμο το σύνολο είναι πολύ ευχάριστο προδιαθέτοντας τον οδηγό να κινηθεί γρήγορα στις στροφές αλλά και στην ευθεία όπου η σταθερότητα είναι πολύ υψηλή. Οι κλίσεις είναι σχετικά μικρές και δεν προβληματίζουν ενώ κατά κύριο λόγο το Peugeot θα εμφανίσει υποστροφή μόνο εάν πιεστεί στα όριά του. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές αν και λίγο μαλακό σε αίσθηση. Πιο μαλακό είναι το τιμόνι του Skoda Fabia Reflex 100 χωρίς όμως να υπολείπεται σε ακρίβεια. Το Τσέχικο μοντέλο πάντως δεν κρύβει ότι πρωταρχικός του σκοπός είναι η άνεση των επιβατών η οποία κυμαίνεται σε πολύ υψηλότερα επίπεδα από ό,τι στο 206. Οι αναρτήσεις απορροφούν με καλύτερο και πιο "ήσυχο" τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων με αποτέλεσμα όμως τις λίγο μεγαλύτερες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Οι αναρτήσεις είναι όμοιες με αυτές των "κλασικών" Fabia και μόνη διαφορά είναι η ενίσχυση των παράκεντρων ελατηρίων και αμορτισέρ στον πίσω άξονα λόγω του αυξημένου βάρους που μπορεί να μεταφέρει η Reflex σε σχέση με την τετράθυρη και την πεντάθυρη έκδοση. Η υποστροφή έχει και εδώ τον πρώτο λόγο σε συνθήκες πίεσης όμως ο έλεγχος της πορείας του οχήματος είναι εύκολη διαδικασία.





H Fabia Reflex είναι σαφώς πιο άνετη, εμφανίζει μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές και παραμένει πάντα ασφαλής στο δρόμο.


H σταθερότητα του 206 SW είναι υποδειγματική στην ευθεία χάρη στη σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης.


Υπό όλες τις συνθήκες η Fabia είναι φιλική προς το χρήστη διατηρώντας ένα νεανικό χαρακτήρα κυρίως χάρη στον ισχυρό κινητήρα του.


 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Peugeot 206 SW 1,4 vs Skoda Fabia Reflex 100
 
Πολυχρηστικοί αντίζηλοι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Διαθέσιμο στην αγορά και το Peugeot 206 SW 1,6
Γνωστοί οι κινητήρες, πιο ισχυρή η Skoda 
Προβάδισμα η Skoda στον τομέα των χώρων
Διαφορετικοί προσανατολισμοί στο δρόμο
Επιλογή που απαιτεί σκέψη