Σταθερό και ευχάριστο, το Matrix δεν απευθύνεται σε "ανήσυχους" οδηγούς αλλά με λίγη εξοικείωση θα μπορέσει να ανταποκριθεί στα κελεύσματα για γρήγορη κίνηση σε δρόμους με στροφές. Το πλαίσιο συνηγορεί, ενώ ανάρτηση και φρένα αποδεικνύονται άξιοι συμπαραστάτες. Το τιμόνι με τη μεταβλητή υποβοήθηση έχει καλή -αν και τεχνητή- αίσθηση και εμπνέει σιγουριά στον οδηγό, ο οποίος θα νιώσει λίγο άβολα μόνο στις ανοιχτές καμπές της Εθνικής οδού, με αυξημένη ταχύτητα κίνησης και κάποιες ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Στις στροφές του επαρχιακού δικτύου η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ όταν τα όρια της πρόσφυσης ξεπεραστούν, η υποστροφή κάνει προοδευτικά την εμφάνισή της. Το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν εφοδιασμένο με σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (TCS), του οποίου η παρουσία όμως γινόταν αισθητή μόνο από την ενδεικτική λυχνία στο ταμπλό που αναβόσβηνε την ώρα που η υποστροφή αλλοίωνε την τροχιά του αυτοκινήτου στις στροφές.
Χωρίς ιδιαίτερα μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, το Matrix ικανοποιεί με τη συμπεριφορά του που στο όριο εμφανίζει την τυπική, για προσθιοκίνητο, αυτοκίνητο υποστροφή.
Το Matrix είναι σταθερό και σχεδόν ακλόνητο στις ευθείες, αφού ελάχιστα επηρεάζεται από τους πλευρικούς ανέμους παρά το αυξημένο του ύψος .
Οι τροχοί με τους οποίους εφοδιάζεται το Matrix φέρουν πλαστικά τάσια αμφιλεγόμενης αισθητικής αλλά καλής ποιότητας. Η διάσταση των ελαστικών είναι 185/65- 14".