Η τουρμπίνα της Garett είναι η αιτία για τη μεταμόρφωση της απόδοσης του 16βάλβιδου κινητήρα που κινεί το Hyundai Coupe. Το απαραίτητο συμπλήρωμα είναι το intercooler το οποίο βρίσκεται τοποθετημένο διακριτικά στο εμπρός μέρος. Η πίεση υπερπλήρωσης είναι 0,29 bar, γεγονός που καθιστά μη απαραίτητη την αλλαγή της σχέσης συμπίεσης στους κυλίνδρους και κατά συνέπεια- σε θεωρητικό επίπεδο- δε θέτει σε κίνδυνο την αξιοπιστία του μηχανικού συνόλου. Είναι αξιοσημείωτο πως στον κινητήρα δεν έχει διαφοροποιηθεί ούτε το φίλτρο αέρα. Η διαφορά σε αίσθηση της απόδοσης είναι αρκετή και σε ορισμένες μετρήσεις θεαματική. Ο χρόνος που απαιτεί το S 145 για την επιτάχυνση από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα είναι 9,8 δλ., τη στιγμή που η ατμοσφαιρική έκδοση του μοντέλου χρειάζεται 11,5 δλ. Για τις ρεπρίζ 60-100 με 4η και 80-120 με 5η ταχύτητα το υπερτροφοδοτούμενο Coupe χρειάζεται 8,5 και 12,0 δλ. αντίστοιχα (ατμοσφαιρικό: 11,0 και 18,1). Η αίσθηση της επιτάχυνσης ανεξαρτήτως επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο είναι θετική σε κάθε περίπτωση, ενώ η ομαλή λειτουργία του μηχανικού συνόλου δεν έχει διαταραχτεί ούτε κατ' ελάχιστον.
Η υπερτροφοδότηση έχει μεταμορφώσει το μηχανικό σύνολο του Hyundai Coupe, το οποίο αποδίδει αρκετά καλά σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας.
Κάτω από το κάλυμμα με τον κωδικό S 145 βρίσκεται η τουρμπίνα της Garett, η οποία αποτελεί τη βάση της "μεταμόρφωσης".