Παρά τον κανόνα που θέλει τις μετατροπές ατμοσφαιρικών αυτοκινήτων σε turbo να αλλοιώνουν δραματικά τα οδηγικά χαρακτηριστικά, κάτι τέτοιο δε φαίνεται να ισχύει στην περίπτωση του Hyundai Coupe S 145. Η μικρή πίεση λειτουργίας του turbo αλλά και η μικρή διατομή του έχουν επιφέρει αμελητέα υστέρηση στην απόκριση και καθολική έλλειψη "ξεσπάσματος" ισχύος. Έτσι, τα καλά οδικά χαρακτηριστικά του Κορεάτικου κουπέ δεν έχουν παραλλαχτεί. Η κατευθυντικότητα είναι καλή, ενώ πλαίσιο και ανάρτηση δείχνουν ικανά να "διαχειριστούν" ακόμα μεγαλύτερη ισχύ χωρίς πρόβλημα. Οι ευθείες "τελειώνουν" πιο γρήγορα, ενώ στις στροφές ο οδηγός που θα το παρακάνει, θα φτάσει στα όρια της πρόσφυσης πιο γρήγορα και το επόμενο "βήμα" είναι η εμφάνιση υποστροφής ισχύος. Αυτή με το άφημα του γκαζιού μετατρέπεται πιο απότομα απ' ό,τι στην ατμοσφαιρική έκδοση σε υπερστροφή, η οποία ελέγχεται εύκολα μέσω του γρήγορου τιμονιού. Η ρύθμιση της ανάρτησης αρχικά μπορεί να προβληματίσει λίγο, καθώς είναι σφιχτή αλλά παρατηρείται μια ανακολουθία στη σχέση απόσβεσης- επαναφοράς, με τη δεύτερη να συντελείται κάπως πιο απότομα από ότι η πρώτη, ενώ δε λείπουν σε ορισμένες έντονες και απότομες ανωμαλίες του δρόμου κάποια χτυπήματα που όμως δεν αποτελούν αιτία ανησυχίας.
Ο ανοιχτός δρόμος είναι το στοιχείο του Coupe S 145, που αναπτύσσει εύκολα υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα και τη διατηρεί. Τα φρένα που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω (όπως και στην ατμοσφαιρική έκδοση) δείχνουν να επαρκούν ακόμα και για σκληρή χρήση, χωρίς να προσφέρουν ιδιαίτερη αίσθηση στον οδηγό μέσω του ποδωστηρίου.
Η υπερστροφή θα εμφανιστεί "κατόπιν παραγγελίας" του οδηγού και έτσι θα ελεγχθεί εύκολα. Οι κλίσεις του αμαξώματος λόγω της σφιχτής ανάρτησης είναι περιορισμένες.
Τις ανοιχτές καμπές το Hyundai Coupe S 145 τις αντιπαρέρχεται με υποδειγματική ευκολία, ενώ εμπνέει σιγουριά στον οδηγό.