Τα αρνητικά στοιχεία που συνόδευαν την οδική συμπεριφορά του προηγούμενου Saab 9-3, όπως ήταν το αυξημένο σπινάρισμα των τροχών και έντονη υποστροφή με την απότομη πίεση του πεντάλ του γκαζιού, στο καινούργιο μοντέλο έχουν μειωθεί κατά πολύ. Το νέας γενιάς μεσαίο Saab παρουσιάζεται πιο φιλικό στο δρόμο, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί με ασφάλεια σε σβέλτους ρυθμούς. Η βελτίωση αυτή οφείλεται κατά βάση στο νέο πλαίσιο και εν μέρει στον κινητήρα με τη γραμμική απόδοση της ισχύος. Το νέο πλαίσιο του 9-3 (το οποίο είναι κοινό με του νέου Opel Vectra) είναι σαφώς πιο άκαμπτο από το αντίστοιχο του προηγούμενου μοντέλου. Μάλιστα σύμφωνα με τη Saab έχει τη διπλάσια στρεπτική ακαμψία!
Κατά την οδήγηση στην πόλη, το στοιχείο που χαρακτηρίζει αρνητικά το μεσαίο Saab είναι η υστέρηση απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού όταν οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα είναι χαμηλές. Παράλληλα η σφιχτή ανάρτηση σε συνδυασμό με τις μεγάλες ζάντες ελαφρού κράματος και τα χαμηλού προφίλ λάστιχα (215/50-17" στην έκδοση Vector) δεν αμβλύνουν ικανοποιητικά αρκετές ανωμαλίες του δρόμου, κάτι που ίσως ενοχλήσει τους επιβάτες κατά την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με συνεχόμενες εγκάρσιες ανωμαλίες. Ωστόσο τα αναπαυτικά καθίσματα και η πολύ καλή ηχομόνωση προσφέρουν πολύ καλή άνεση. Η κατευθυντικότητα του νέου Saab στην ευθεία είναι πολύ καλή ακόμα και σε ταχύτητες άνω των 200 χλμ./ώρα, δίνοντας την αίσθηση στους επιβάτες ότι το αυτοκίνητο κινείται με λιγότερα χιλιόμετρα. Κατά την κίνηση σε ένα επαρχιακό δρόμο με στροφές σε λογικούς ρυθμούς κίνησης, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ουδέτερη. Όταν αυξηθεί η ταχύτητα κίνησης, σε κλειστές στροφές και με το ESP απενεργοποιημένο, ο εσωτερικός προς τη στροφή τροχός θα σπινάρει, χωρίς ωστόσο να "αλλοιωθεί" η πορεία του αυτοκινήτου. Το ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης δεν είναι ό,τι καλύτερο για ένα αυτοκίνητο με απόδοση 191 δυναμομετρημένων ίππων, ενώ αντίθετα τα φρένα είναι αποτελεσματικά και το αντίστοιχο πεντάλ έχει πολύ καλή αίσθηση.
Με το ESP απενεργοποιημένο και κατόπιν έντονης πίεσης του γκαζιού μέσα στη στροφή, ο εσωτερικός τροχός θα σπινάρει. Ωστόσο η οδική συμπεριφορά του 9-3 είναι... μακράν καλύτερη από αυτή του προηγούμενου μοντέλου.
Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και οι μεγάλοι τροχοί με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά προσφέρουν μέτρια άνεση στους γεμάτους ανωμαλίες ελληνικούς δρόμους. Ωστόσο τα καθίσματα αναπαυτικά και η ηχομόνωση πολύ καλή.